مسئول سازماندهی قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان:

مسئول رصد و سازماندهی قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان گفت: در این اردو که حدود 170 نفر از شهرستان‌های مختلف استان لرستان حضور دارند افراد تاثیرگذار موسسات فرهنگی، هنرمندان استان، هیئات فرهنگی مذهبی، فعالان سایبری، مجموعه‌های قرآنی و کانون‌های مسجد حضور خواهند داشت.

مهدی مولایی در گفتگو با لرستان خبر، گفت: اردوی زیارتی راهیان نور جهت فعالان فرهنگی استان لرستان برگزار می شود.

 

مسئول رصد و سازماندهی قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان افزود: در این اردو که حدود 170 نفر از شهرستان‌های مختلف استان لرستان حضور دارند افراد تاثیرگذار موسسات فرهنگی، هنرمندان استان، هیئات فرهنگی مذهبی، فعالان سایبری، مجموعه‌های قرآنی و کانون‌های مسجد حضور خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: این اردو از 19 اسفندماه به مدت 4 روز برگزار می شود و از نواحی عملیاتی مختلف جنوب بازدید خواهد شد و در این اردو از مناطق عملیاتی از جمله فکه، کانال کمیل، طلاییه، شلمچه، علقمه، پادگان شفیع خانی، نهر خین و فتح المبین بازدید خواند داشت.

 

 

 

مسئول رصد و سازماندهی قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان با اشاره به نقش بسیار مهم اردوهای راهیان نور تصریح کرد: اردوهای راهیان نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت نقش تاثیر‌گذاری در تعالی اجتماعی و فرهنگی دارد و این از برکات  گنجینه تمام نشدنی دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات