نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید زیرساخت‌های لازم و مناسب در مراکز فرهنگی و اماکن مذهبی فراهم شود.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید احمد میرعمادی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه  لرستان در پلدختر اظهار داشت: باید ارزیابی دقیق ار فعالیت‌های فرهنگی در لرستان انجام شود و مسئولان فرهنگی باید در راستای تعالی فرهنگی با ائمه جمعه هماهنگ باشند.

 

وی با اشاره به این‌که فرهنگ زیربنای پیشرفت در جامعه است، افزود: ائمه جمعه در رأس امور فرهنگی قرار دارند و هدایت و تعالی فرهنگی وظیفه‌ای خطیر و بر عهده ائمه جمعه است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسب نبودن وضعیت مساجد و مراکز فرهنگی اشاره و عنوان کرد: باید زیرساخت‌های لازم و مناسب در مراکز فرهنگی و اماکن مذهبی فراهم شود.

 

وی تصریح کرد: مقابله با انحرافات باید در رآس برنامه‌های فرهنگی ائمه جمعه قرار گیرد چرا که مسائل فرهنگی با محوریت ائمه جماعت سمت‌و سو می‌یابد.

 

میرعمادی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، بیان کرد: کشورهای عضو 5+1 به دنبال این هستند کمترین تعهد در مذاکرات با ایران و کمترین حقوق هسته‌ای را برای ملت ایران قائل شوند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: نامه 47 سناتور کنگره آمریکا نه تنها نشان‌دهنده بی‌اعتمادی آمریکا در افکار عمومی است، بی‌اعتمادی سناتورهای آمریکا را نسبت به رئیس جمهور خود نشان می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تدکید بر این‌که نباید رفع مشکلات اقتصادی را به مذاکرات هسته‌ای گره زد، گفت: ائمه جمعه باید نسبت به تقویت اراده عمومی در مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا و غرب در مذاکرات هسته‌ای و تضعیف نکردن مذاکرات هسته‌ای و حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 

وی به انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: انتخاب شایسته مجلس خبرگان رهبری هوشمندانه بود و سبب خوشحالی مردم و نیروهای انقلابی شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات