«خانواده» کتابی در معرفی الگوی جامع خانواده اسلامی؛

«خانواده»، کتابی است با محوریت بیانات امام خامنه‌ای، که ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها و جلسات با بانوان نخبه است.

به گزارش لرستان خبر ، «خانواده»، کتابی است با محوریت بیانات امام خامنه‌ای، که ماحصل کار روی بیش از یک‌صد سخنرانی در جلسات خطبه‌خوانی عقد، نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهراسلام‌الله‌علیها و جلسات با بانوان نخبه است.

 

 

دیدگاه‌های منحصر به‌فرد امام خامنه ای در نوع نگاه ایشان به زن و نقش وی در خانواده و ارایه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوج‌های جوان نباشند و هرکس می‌خواهد خانواده‌ای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سال‌هاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، مخاطب آن باشد. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان نخست، به نوع نگاه اسلامی به زن و نقش او در خانواده و دوم ارایه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری اشاره کرد.

 

 

این کتاب در 128 صفحه و با قیمت 4000 تومان در قطع رقعی توسط انتشارات صهبا منتشر شده و تاکنون بیش  از هفده بار تجدید چاپ شده و ۱۵۰ هزار جلد از آن روانه بازار کتاب شده است.

 

 

مجموعه ها و ارگان های اداری استان لرستان و علاقمندان برای تهیه این کتاب ها به صورت جزیی یا کلی می توانند به فروشگاه "من و کتاب"  به آدرس خرم آباد، چهارراه فرهنگ به سمت میدان تختی، کوچه شهید سیامک سلاحورزی مراجعه نموده یا با شماره تلفن 06633335587 تماس حاصل نمایند.

 

 


انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات