استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: در راستای توسعه و وترویج صنایع دستی لرستان به‌ویژه هنر ورشوسازی، 80 میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در راستای توسعه و وترویج صنایع دستی لرستان به‌ویژه هنر ورشوسازی، 80 میلیون تومان تسهیلات با سود چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که سال گذشته برای راه اندازی مرکز ورشوسازی کشور در بروجرد تلاش شد، افزود: با این وجود به دلیل عدم همکاری بخش خصوصی این امر محقق نشد.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به این‌که دولت به ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه توسعه گردشگری توجه ویژه دارد اما سال گذشت میراث فرهنگی لرستان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

وی با اشاره به این‌که عدم هدایت بخش خصوصی از معایب جذب گردشگر توسط میراث فرهنگی لرستان است، تصریح کرد: با وجود تلاش‌ها و پیگیری های انجام شده در راستای توسعه گردشگری در استان، اما تا‌کنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

 

بازوند بیان کرد: با وجود این که پرواز عسلویه خرم‌آباد راه‌اندازی شده اما متأسفانه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگردی لرستان به افراد فعال و مهندسان عسلویه توسط سازمان میراث فرهنگی لرستان و بخش خصوصی انجام نشده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: سازمان میراث فرهنگی لرستان باید در راستای رفع مشکلات بخش خصوصی به‌ویژه شهرداری‌ها اقدام جدی انجام دهد و موانع گردشگری در لرستان را رفع کند.

 

استاندار لرستان گفت: با وجود تلاش‌های 20 ماه گذشته دولت اما اقدام مهمی از سوی بخش خصوصی انجام نشده است درحالی‌که تأمین زیرساخت‌های عمرانی بر عهده دولت و تأمین زیرساخت‌های ذهنی بر عهده بخش خصوصی است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات