معاون فرهنگی اداره اوقاف لرستان در گفت وگو با لرستان خبر:

معاون فرهنگی اداره اوقاف لرستان گفت: مراسم «یمن تنها نمی‌ماند» همزمان با سراسر کشور دیشب در ۷ بقاع متبرکه استان لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با لرستان خبر، اظهار داشت: مراسم «یمن تنها نمی‌ماند»، شامگاه پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در هفت بقعه متبرکه امام‌زاده زیدبن‌علی خرم‌آباد، امام‌زاده محمد کوهدشت، امام‌زاده جعفر بروجرد، زیدبن‌علی دورود، امام‌زاده ابراهیم ازنا و بقعه متبرکه سه فرزندان الیگودرز همراه با برگزاری دعا کمیل، مداحی، سخنرانی و اعلام حمایت از مردم یمن برگزارشد.

 

وی با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم یمن، افزود: مردم مسلمان یمن به جرم شیعه بودن زیر شلاق ظلم و ستم و بمباران  رژیم صهیونیستی و آل سعود قرارگرفته‌اند و شایسته نیست که شیعیان با مشاهده این جنایات سکوت کنند بنابراین اعلام مخالفت و محکوم کردم جنایات آل سعود کمترین کاری است که می‌توان در حمایت از مردم یمن انجام داد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف لرستان عنوان کرد: نبی مکرم اسلام(ص) می‌فرماید:«مسلمان نیست کسی که صبح کند و به فکر گره‌گشایی از کار مسلمانان نباشد»، بنابراین می‌طلبد که شیعیان دنیا حرکت‌های جدی و قاطعانه‌ای در برابر استکبار و حمایت از سایر مسلمانان داشته باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات