معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

لرستان خبر: معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لرستان گفت: از تعداد 320 مبلغی که به مساجد اعزم می‌شوند، 120 نفر روحانی به عنوان امام جماعت در 120 مسجد استان، 200 نفر مبلغه و 50 نفر نیز به عنوان سخنران حضور دارند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین احمدرضا غلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی مراسمی با حضور مسئولان و مدیران استانی از فعالان معتکف و رابطان اعتکاف در مساجد روز سه شنبه هشتم اردیبهشت تجلیل می‌شود.

 

وی افزود: ثبت نام برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف از دوم رجب آغاز شده است و در راستای برگزاری این مراسم 320 مبلغ در مساجد سراسر استان حضور می‌یابند.

 

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: مبلغان اعزامی به مراسم اعتکاف در راستای ترویج آموزه‌های دینی به طرح مباحثی نظیر تبیین فلسفه اعتکاف، بیان مناقب و فضائل امام علی (ع) و نقش حضرت زینب (س) در تحقق اهداف امام حسین (ع) پرداخته می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تبیین مباحث مهدویت، جریان شناسی و فرقه شناسی به طور ویژه، بیان آسیب های اجتماعی و تصحیح قرائت نماز از دیگر برنامه‌های مبلغان در مراسم اعتکاف است.

 

غلامی بیان کرد: تبیین و آسیب‌شناسی وضعیت دینی و اجتماعی جامعه، بصیرت افزایی در جامعه، تقویت تفکر انقلابی، آگاهی‌بخشی پیرامون ماهیت و اهداف گروه‌های وهابی، تکفیری و تروریستی از جمله وظایف و رسالت طلاب است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: از تعداد 320 مبلغی که به مساجد اعزم می‌شوند، 120 نفر روحانی به عنوان امام جماعت در 120 مسجد استان، 200 نفر مبلغه و 50 نفر نیز به عنوان سخنران حضور دارند.

 

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تشکیل حلقه‌های معرفتی، ترویج مبانی دینی و آموزه‌های اسلامی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات معتکفان از جمله فعالیت‌های 200 مبلغه حاضر در اعتکاف است.

 
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات