به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی/

لرستان خبر: ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی 60 تن از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان نمونه بسیجی در در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تجلیل شدند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی ظهر امروز در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و معلمان نمونه بسیجی در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: 12 اردیبهشت یادآور شهادت شهید مطهری است که چهره اسلام را طهارت بخشید.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که شهادت شهید مطهری سبب تأیید اسلام شد، افزود: شهادت شهید مطهری مانند زمان حیاتش حیات‌بخش بود و بعد از سال‌ها دروس عاشورایی ایشان در مراکز علمی و حوزوی و دانشگاهی طنین انداز است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به ترس دشمنان از افکار و اندیشه‌های شهید مطهری، عنوان کرد: در حال حاضر نیز دشمنان تلاش می‌کنند تا جوانان را از اندیشه‌های شهید مطهری دور کنند چرا‌که طهارت روح، قدرت ایمان، مبارزه جدی با انحرافات جامعه از جمله ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری است.

 

وی با اشاره به این‌که جای خالی شهید مطهری در دانشگاه‌ها احساس می‌شود، تصریح کرد:  شهید مطهری با توجه به آشنایی بسیار خوبی که با علوم اسلامی و قرآنی داشتند، این علوم را با زبانی ساده بیان می‌کردند.

 

ترابی بیان کرد: دشمنان همواره در تلاشند تا در اسلام تحریف وارد کرده و با اندیشه‌های ناب محمدی (ص) مبارزه کنند، بنابراین پیشرفت جوانان ایران اسلامی نیازمند اندیشه‌های شهید مطهری است.

 

وی با اشاره به بصیرت‌بخشی معلمان عقیدتی سیاسی به مخاطبان، خاطر‌نشان کرد: این معلمان تلاش می‌کنند تا آمادگی‌های اعتقادی و معنوی را به بسیجیان و سپاهیان انتقال دهند چرا‌که لازمه ایمان، بصیرت و بی‌بصیرتی عامل سقوط افراد است.

 

امام جمعه بروجرد گفت: معلمان عقیدتی سیاسی با بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب شهید مطهری در راستای دفاع از ارزش‌های والای اسلامی تلاش کنند.

 

وی افزود: در زمینه برگزاری کلاس های مختلف عقیدتی سیاسی و بصیرت افزایی، حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد مقام اول را در استان لرستان کسب کرده است.

 

ترابی بیان کرد: سپاه پاسداران با ایمان، جهاد، شهادت و ولایتمداری گوش به فرمان مقام معظم رهبری است به نسبت به تهدیدات دشمنان با بنیه اعتقادی پاسخ قاطع می‌دهد.





 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات