یادواره شهدای عملیات حاج‌عمران در روز ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری در الیگودرز برگزار می‌شود.

در جلسه شورای فرهنگ عمومی الیگودرز که چهارشنبه، 16 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، مصوب شد یادواره 65 شهید شهرستان الیگودرز در عملیات حاج‌عمران با محوریت نیروی مقاومت بسیج و همکاری سایر نهادها روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه جاری در ورزشگاه بزرگ غدیر الیگودرز برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام ارزنده، امام‌جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان الیگودرز در این جلسه گفت: روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه جاری در الیگودرز به‌نام شهدای عملیات حاج‌عمران و شهدای شهرستان نام‌گذاری شده است.

وی افزود: این روز باید با بهترین برنامه‌ریزی و دعوت از سخنران‌های برتر کشور برنامه‌ای در خور شهدا طراحی و اجرا شود.

ارزنده اضافه کرد: داشته‌های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌های این عزیزان است و با فداکاری شهدا و خانواده‌های آنان، کشور به مجد و عظمت رسیده است.

میرزایی‌اصل، فرماندار الیگودرز نیز گفت: حقیقتاً شهدا نیاز به تکریم و تجلیل ندارند این ما هستیم که نیازمند شهدا می‌باشیم چراکه ماندگاری آدمی در خدایی شدن و شهادت هم اوج خدایی شدن است.

وی تصریح کرد: تمامی برکات ونعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌واسطه خون شهداست ماهمه نیازمند به پیمودن مسیر شهدا به‌عنوان چراغ هدایت جامعه اسلامی می‌باشیم که همواره بایستی این فرهنگ را ترویج کنیم و یاد وخاطره شهدا را گرامی بداریم.

 

میرزایی ادامه داد: نام‌گذاری روز شهرستان به‌نام شهدا از طریق رسانه‌ها و نشریات اطلاع‌رسانی عمومی شود تا یادواره با یک غنای خاص برگزار شده و در خاطره‌ها و اذهان بماند.

 

در پایان پس از بحث و تبادل‌نظر، مصوب شد در روز سی‌ام اردیبهشت‌ماه سالروز عملیات حاج‌عمران به‌نام روز شهرستان نام‌گذاری شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات