با وجود کارشکنی‌های مدیران استان، پاره کردن بنر و تهدید؛

محمد دلفان دبیر اجرایی یادواره شهدای عملیات حاج عمران اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات حاج عمران دوم خرداد ساعت 21 در سینما استقلال خرم‌آباد برگزارمی‌شود.

محمد دلفان دبیر اجرایی یادواره شهدای عملیات حاج عمران  اظهار داشت: یادواره شهدای عملیات حاج عمران دوم خرداد ساعت 21 در سینما استقلال خرم‌آباد برگزارمی‌شود.

 

وی افزود: این یادواره با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس، فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمعی از مدیران استان برگزارمی‌شود.

 

دبیر اجرایی یادواره شهدای عملیات حاج عمران عنوان کرد: در این یادواره نماینده مردم تهران حول محور اخلاق پیرامون جهان اسلام، اخلاق شهداء  سخنرانی می‌کند.

 

وی هدف از برگزاری این یادواره را زنده کردن نام و یاد شهداء دانست و گفت: در این مراسم خاطرات شهدای عملیات حاج عمران روایت‌گری می‌شود.

 

به گزارش لرستان خبر، بعد از نصب بنرهای این یادواره در طح شهر خرم آباد، عده ای از مدیران فرهنگی استان که به زودی نام آن ها را رسانه ای می کنیم با مجریان این یادواره تماس گرفته و خواهان لغو این برنامه شدند.

 

وقتی مسئولان برگزاری این یادواره بر برگزاری برنامه تاکید داشتند،مدیران دولتی که مخالف یادواره شهدا بودند تعدادی از بنرهای سطح شهر را پاره کردند و نهادهای و بخش های خصوصی برگزار کننده این برنامه را تهدید کردند و مجبور به عقب نشینی از این یادواره کردند که یکی از این ارگان های مجری برنامه مجبور به عقب نشینی شد.

 

انتهای پیام/ج

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات