حجت الاسلام تیموری در گفت و گو با لرستان خبر:

در جلسه ایی که امت حزب الله و روحانیون با نماینده ولی فقیه در استان لرستان داشتیم خواستار عزل مسئولان برگزار کننده این همایش شدیم.

حجت الاسلام تیموری در گفت و گو با لرستان خبر ، در پی اتفاقات رخ داده شده در همایش گلونی در خرم آباد اظهار داشت: در جلسه ایی که امت حزب الله و روحانیون با نماینده ولی فقیه در استان لرستان داشتیم خواستار عزل مسئولان برگزار کننده این همایش شدیم.

 

وی افزود: شکل گیری قضایای مخالفت و معاندت با مفاهیم و اصول ارزش دین مقدس اسلام آرزوی دیرینه ی استکبار و ایادی منافق صفت و همه ی ازناب کفر بوده است. فرایند نگاه منافقانه ی مقابله با دین در استان ولایت مداری مانند لرستان در دستور کار عناصر خود فروخته قرار گرفته که نمونه بارز آن را می شود مبارزه با عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرق باطل بیان نمود.

 

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: به فرموده ی امام خمینی (ره) اگر در برابر دین ما بمانند در مقابل  تمام دنیای آنها خواهیم ماند و حوادث اخیری را که در استان از طریق نهادهای دولتی و مسئولین دولتی به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در حال شکل گیری است جرقه ای است در جهت لکه دار کردن شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شده است.

 

وی تصریح کرد: در این راستا عناصر انقلابی و حزب الهی به هیچ وجه سکوت نخواهند کرد و درصدد پاسخ گویی و برخورد فیزیکی با این گونه نواهی منکر هستند.

 

حجت الاسلام تیموری گفت: درجلسه ایی که با تعدادی از نمایندگان حزب الهی و روحانیون با نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد قرار شد که با عوامل این قضایای فتنه انگیز از طریق قانون برخورد شود.

 

وی افزود: مردم حزب الهی استان لرستان به جد پیگیر این مسائل هستند تا مشت آهنینی به دهان این ایادی فتنه انگیز در سطح استان باشد

 

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: از تمام مسئولین ولایت مدار و مردمی خواستاریم که ابراز انزجار رسمی و مضعه گیری در قبال اتفاقات جاری که در استان انجام گرفته است را داشته باشند و همین روند به صورت جدی باید در اولویت شورائ فرهنگ عمومی استان و متصدیان امنیت قرار گیرد.

 

 

اخبار مرتبط

 

رقص مختلط در بزم نهاد‌های فرهنگی لرستان + فیلم

 

غبار بی‌شرمی بر روی فرهنگ 3 هزار ساله لرستان/ از رقص مختلط تا بی‌‌حجابی در همایش «گُلونی» + تصاویر

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • فاطمه


    مسؤلها غلط کردن بخوان مقابل شعار سال برنامه ریزی کنن. مرگ بر بی حجابی

  • بهرام

    باسلام،توهین به لرغیورباکمال تاسف مدشده حتی ازطرف بالاترین مقام دولت، اینگونه که درسفرریس جمهور محترم به لرستان فقط مبلغ 79میلیاردتومان اعتباردرنظر گرفته شده اما دراستانهای برخورداراکثرا10تا15 برابر این بودجه اختصاص یافته،مطمئنادرخیلی ازاین مواردباکمال تاسف مسوولان استان نیز کم تقصیرنیستند

نظرات