حجت‌الاسلام سید تاج‌الدین طاهری:

حجت‌الاسلام سید تاج‌الدین طاهری گفت: مسئولان برگزاری کنند مراسم روز گلونی باید محاکمه و عزل شوند و استانداری باید پاسخگو باشد تا قبلاً از اینکه سیلی محکمی از حزب‌الله نخوردند.

حجت‌الاسلام سیدتاج‌الدین طاهری در گفت‌وگو با لرستان خبر، در رابطه به توهین به هویت زنان لر در مراسم روز گلونی اظهار داشت: امام حسین علیه‌السلام حتی بالای نیزه هم پیام خود را به مردم رساند و این پیام این بود که حرمت دین خدا را نشکنید.

 

وی افزود: در استان ما هرچند وقت یک‌بار فتنه عجیبی شکل می‌گیرد و چون موضع مستحکمی در برابر این مسائل نداشتیم، می‌بینیم با هزینه نظام برنامه‌ای را بر پا می‌کنند و گلونی را از سر درمیاورند و به امام و شهدا و نظام می‌خندند.

 

استاد حوزه عنوان کرد: آیا باید فقط بنشینیم و تأسف بخوریم؟ اگر در جریان کوهدشت برخورد قاطع می‌شد کار به اینجا نمی‌کشید.

 

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به اجتماع امت حزب‌الله اعلام کرد: به‌واسطه سال همدلی و هم‌گرایی و هم‌زبانی و به تأسی از ولایت‌فقیه، جلوی جوانانی را که قصد تظاهرات و راهپیمایی داشتند را گرفته‌ایم، اما باید کاری کرد.

 

عالم و استاد حوزه بیان کرد: چه کسی دیده در این نظام زن و مرد دست در دست هم برقصند و گلونی این نماد غیرت را بی‌ارزش کنند؟

 

وی تصریح کرد: باید از نماینده ولی‌فقیه تشکر بکنیم با موضعی که گرفتند و از همه جوانان حزب‌الله و غیرتمند و دلسوز و پاسدار خون شهدا و نظام الهی که با سوز، عشق، ولایتمداری و با تدین خود پای‌کار آمدند.

 

حجت‌الاسلام طاهری گفت: مسئولین بی‌کفایت هم باید بدانند که اگر واقعاً محاکمه و مجازات نشوند، جریان سروش و فرودگاه و بقیه‌اش پیش خواهد آمد و ما تا حدی این چند روز جلوی جوان‌ها را گرفتیم و یک پیام شدیداللحن هم به آن‌ها می‌دهیم که باید خائن محاکمه و بعد هم عزل شود.

-

 

وی بیان کرد: در حال حاضر و با شرایط پیش‌آمده، هم پاره کردن بنر یادواره شهدا و هم رقص مختلط در برنامه گلونی، استانداری باید پاسخگو باشد.

 

استاد حوزه عنوان کرد: مسئله‌ای که الآن دارد پیش می‌آید عامدانه است و ورشکستگان سیاسی و سیاست‌مداران سیاست‌باز دغل‌کار، می‌خواهند در مقابل خون شهدا و در مقابل امام همان فتنه ۸۸ را تکرار کنند.

 

حجت‌الاسلام طاهری اظهار داشت: در فتنه 88 شعار دادند نه فلسطین، نه غزه، تصویر امام پاره کردن، علیه امام حسین (ع) شعار دادن و متأسفانه اکنون با توهین به هویت زنان لر و مخالفت با یادواره شهدا همان خط در لرستان در لرستان در حال اجراشدن است و من این را فتنه می‌دانم.

 

وی خطاب به مسئولان لرستان گفت: آخرین هشدار ما این است که به خود بیایند و جلوی این فتنه و فتنه‌انگیزی را بگیرند و گوش‌به‌فرمان ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای باشند و بدانند که اگر بیدار نشوند سیلی محکمی از حزب‌الله می‌خورند.

 

اخبار مرتبط

 

غبار بی‌شرمی بر روی فرهنگ 3 هزار ساله لرستان/ از رقص مختلط تا بی‌‌حجابی در همایش «گُلونی» + تصاویر

 

رقص مختلط در بزم نهاد‌های فرهنگی لرستان + فیلم
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • پلدختری

    سلام سخنان قاطعانه وشجاعانه امام جمعه پلدختر در محکومیت جشنواره گلونی وحضور مرعشی فتنه گر در استان بود باتکبیرهای مردم مورد تایید قرار گرفت که خوب است سایت ارزشی لرستان خبر مشروع انان را منتشر کند ...ایشان یکبار دیکر موسوی وکروبی وطرفداران فتنه را نامرد خطاب کرد وگفت مرعشی فتنه گر در سرزمین شیران دنبال چه امده بود

  • ناشناس

    احسنت همان زمان در کوهدشت جلو اون روحانی نما را می گرفتند این حوادث تکرار نمی شد

  • محمدی

    برای سایت .... متاسفم که در زیرکامنت حمایتی یک همشهری از سخنان حجت الاسلام میرعمادی 13علامنت منفی گذاشته است!!!
    این یعنی چه؟!!


    چه اتفاقی می افتد که آقای احمدی با ادعای ارزشی بودن در مقابل سخنان نماینده ولی فقیه یادداشت می نویسد و می گوید گل ونی را گلوله باران نکنیم!!!!

    آقای احمدی به گذشته خود نگاه کن!!!

    شما را چه کسانی رشد دادند و حالا به کدام سمت می روی؟!

    آقای ... از ... بعید است که خود را درمقابل خط فکری رهبری قرار دهد!!

    لرستان خبر غریب نباید باشد

نظرات