لرستان خبر: یادواره 380 شهید عملیات حاج عمران شامگاه شنبه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران عملیات حاج عمران و مرتضی آقاتهرانی در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، یادواره شهدای عملیات حاج عمران شامگاه شنبه با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران عملیات حاج عمران و مرتضی آقاتهرانی در سینما استقلال خرم‌آباد برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار داشت: شهدا زنده‌اند و با وجود عظمتی که دارند حسرت ما را می‌خورند و دوست دارند برگردند و از اسلام دفاع کنند.

 

وی با اشاره به آیات قرآن درباره حیات شهدا، افزود: برخی خیال می‌کنند که شهدا مرده‌اند در حالی که قرآن می‌فرماید نگویید شهدا مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تأکید بر زنده‌نگهداشتن یاد شهدا، عنوان کرد: استان لرستان 380 شهید را در عملیات حاج عمران تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که با وجود این‌که برخی تمایل ندارند این یادواره‌ها برگزار شود، باید یاد شهدا زنده نگهداشته شود.

 

وی با اشاره به این‌که برخی به دنبال دیدار با کدخدا هستند و او را بزرگ می‌انگارند، تصریح کرد: آمریکا امروز از مجلس و دولت ما هراسی ندارد و آنچه سبب ترس آمریکا می‌شودوجود ولایت فقیه و موج میلیونی مردم ایران است.

 

آقاتهرانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که در سال 42 فرمودند یاران من در گهواره هستند، بیان کرد: 15 سال بعد سال 42 جوانان آمدند و امام را یاری کرده و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند، بچه‌های حزب‌اللهی به آمریکا در جنگ کشیده زدند و هم‌اکنون هم خودشان و فرزندانشان زنده هستند.

 

وی با اشاره به ترس برخی افراد از تحریم‌ها، خاطرنشان کرد: زمانی همین آمریکا و کشورهای دیگر در مقابل بچه‌های ما که امکاناتی نداشتند، ایستادند حال چرا برخی از تحریم‌ها می‌ترسند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تأکید بر این‌که هیچ اعتمادی به آمریکا نیست، گفت: آمریکا به هم‌وطنان خود رحم نمی‌کند حال که قرار شده تحریم‌ها را یکباره بردارد، فکر می کنید دلشان برای ما می‌سوزد.

 

وی افزود: آن‌ها به دنبال بازرسی از مراکز نظامی ما و بازجویی از دانشمندان ما هستند تا علم آن‌ها را بدزدند چرا‌که در هر جا نام و آوازه ایران بلند است و آن‌ها نمی‌خواهند دیگر کشورها از ایران یادبگیرند.

 

آقاتهرانی ضمن تأکید بر لزوم تبعیت از مطالبات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: با همگرایی و درک همدیگر در زیر سایه ولایت فقیه می‌توانیم موفق باشیم و اگر اتلافی پیش بیاید بزرگان ما آن‌ها را در چارچوب بیانات مقام معظم رهبری حل و فصل می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: آمریکا تلاش می‌کند تا بیداری‌های اسلامی را که در کشورهای منطقه آغاز می‌شود، سرکوب کند و نگذار به نتیجه برسند.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات