دانشگاه لرستان قربانی بازی‌های سیاسی؛

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در بیانیه ای گفت: دانشگاه لرستان قربانی بازی‌های سیاسی شده و به همین علت معاون فرهنگی دانشگاه لرستان مجبور به استعفا شد.

به گزارش لرستان خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در اعتراض به معضلات فرهنگی دانشگاه لرستان ضمن درخواست برپایی جلسه توضیحی با ریاست دانشگاه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: قریب یک سال به شما فرصت دادیم تا بعدا بهانه ای نداشته باشید و در این مدت تنها نظاره کردیم.

 

 دانشگاه عرصه جولان قدرت و تسویه حساب های شخصی نیست.

 

 

نزدیک به یک هفته است، معاونت فرهنگی دانشگاه در دفتر کار خود حاضر نمی شود، چرا معاونت فرهنگی استعفا داده و چه اقدامی از مدیران دانشگاه سر زده است که معاونت فرهنگی دانشگاه -یعنی همان کسی که در جلسه غیر علنی و شبه رسمی تودیع و معارفه گفته می شد منت بر ما نهاده اند و این مسئولیت را پذیرفته اند- پس از مدت کوتاهی مجبور به استعفا شود؟

 

دانشگاه، باید مستقل از هر بازی سیاسی باشد و تنها عرصه تضارب عاقلانه آراست.

 

قداست فرهنگ و فعالیت های فرهنگی در حال قربانی شدن به دست هواهای نفسانی و منفعت طلبی های شخصی است. بی ثباتی در حوزه فرهنگی دانشگاه آتشی است که دود آن به چشمان همه خواهد رفت.

 

ریاست دانشگاه لرستان! ما هشدارهای لازم را در خصوص عرصه فرهنگی و استقلال فضای مدیریتی دانشگاه داده ایم، بازی کثیف سیاست مدارهای دغل کار در این عرصه قابل پذیرش نیست.

 

بسیاری از مسائل مطروحه در جلسه مطالبات دانشجویی بدون جواب مانده و معاونت های دانشگاه تنها سعی در توجیه برخی مسائل داشتند.

 

اقدامات صورت گرفته و شرایط جاری دانشگاه نشان دهنده عدم توانمندی در عرصه مدیریت و مدیریت فرهنگی دانشگاه است، زمین فرهنگ را به ما واگذارید و بیش از این بی ثباتی را وارد عرصه فرهنگی نکنید.

 

ما داعیه دار عرصه فعالیت های فرهنگی هستیم و شما را در حوزه تخصصی فرهنگ به مناظره دعوت می کنیم، امیدواریم پایمرد باشید و از پشت پرده بهانه های واهی خارج شوید.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات