لرستان خبر: عصر امروز پنجمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در بروجرد برگزار شد.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز پنجمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان در بروجرد برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی در این جشنواره اظهار داشت: بر اساس آیه 68 سوره مبارکه یس، دوران جوانی زمان درخشش، سرزندگی و نشاط است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که روح جوانان مملو از آمال است، افزود:  روح جوان سرشاز از امید و عشق بوده و دوره جوانی، عالی‌ترین و مرتفع‌ترین دوره از دوران زندگی است.

 

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: با توجه به این‌که بزرگترین سرمایه هر کشور و ملتی سرمایه نیروی انسانی هستند، جوانان بخش مهم و ارزنده این سرمایه عظیم را تشکیل می‌دهند.

 

وی تصریح کرد: هر کشور عظمت خود را مرهون همت جوانان خود می‌داند و این جوانا هستند که چرخ‌های عظیم صنایع را با تلاش و نشاط به تحرک وامی‌دارند.

 

ترابی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی و در زمان تهاجم رژیم بعثی به ایران اسلامی این جوانان دلیر ایران بودند که در مقابل زیاده‌خواهی‌های چندین کشور مقاومت کردند، علاوه بر این انقلاب اسلامی ایران در سال 57 ثمره تلاش جوانان غیرتمند ایران در کنار امام خمینی (ره) بوده است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که در طول 36 سال پس از انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان با آگاهی و بصیرت ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز نیز عظمت و اقتدار ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به دلیل وجود همین جوانان ولایت‌مدار و توانمند است.

 

امام جمعه بروجرد گفت: امروز جوانان به عرصه سازندگی کشور وارد شده و با توان خود از حقوق هسته‌ای ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که اقتدار ایران اسلامی مرهون جوانان است، افزود: امروز افتخارات ایران اسلامی به سبب مجاهدت‌های جوانان آن به دست آمده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات