عکاس دوران دفاع مقدس عنوان کرد؛

عکاس دوران دفاع مقدس گفت: گنجینه‌ای نفیس از بیش از ۲۰ هزار عکس دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بروجرد رونمایی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا شماعی عصر شنبه در آئین رونمایی از نماد سلحشوری جوانان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: بیش از 2 هزار اثر عکاسی در موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشریات داخلی و خارجی به ثبت رسیده است.

 

 

وی با اشاره به ثبت گنجینه‌ای نفیس از بیش از 20 هزار عکس از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیان کرد: مجموعه‌ای که در ادارات و نهادهای دولتی این شهرستان رونمایی می‌شود، مشتمل بر تصاویری از شور و حال مردم و جوانان و سلحشوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس است که به ابتکار فرمانداری این شهرستان در معرض دید عموم در ادارت این شهرستان قرار می‌گیرد.

 

 

 

عکاس دوران هشت سال دفاع مقدس با تأکید بر لزوم اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز افزود: امروز و همزمان با روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) 10 قطعه از مجموعه عکس‌های برند ملی در اداره امور مالیاتی بروجرد رونمایی شده و قصد داریم با همکاری همه مسئولان امر این حرکت فرهنگی را در استان نهادینه کنیم.

 

 

وی از انتشار کتاب خود در رابطه با موضوع انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب که چندین سال است پیگیر انتشار آن و توزیع آن در کشور هستیم، مجموعه‌ای نفیس از تصاویر دوران مبارزات مردمی در پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن و نیز رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است که امید است با حمایت مالی مسئولان امر این آلبوم ارزنده و نفیس تا بهمن ماه سال جاری چاپ و آماده انتشار شود.

 

 

شماعی ادامه داد: تصاویر رزمندگان دفاع مقدس در ادارات بروجرد به نمایش درمی‌آید.منبع
:تسنیم/

 

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات