فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در لرستان:

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت:قرارگاه خاتم‌الانبیاء حرف اول را در سازندگی در خاورمیانه می‌زند و در حال اجرا 2500 پروژه بزرگ در کشور است

به گزارش لرستان خبر، سردار عبادالله عبداللهی در مراسم افتتاح مسجد روستای شتر خفت شهرستان دلفان اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء برای خدمت به مردم عزیز کشورمان و پیشرفت و آبادانی کشور تأسیس شد و به لطف خدا در طول این سال‌ها توانسته است در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی بردارد

 

وی با اشاره به انجام 13 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در کشور افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در هر منطقه‌ای که مشغول به کار است تا شعاع 70 کیلومتری آن پروژه خدمات محرومیت‌زدایی می‌کند.

 

انجام 13 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: برای محرومیت‌زدایی در استان نیز ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا بتوانیم گام‌های خوبی برای این مردم عزیز و زحمت‌کش برداریم.

 

وی با اشاره به ظرفیت بالای روستاها عنوان کرد: اگر ما با تلاش خود و راه‌اندازی و رونق دادن به کشاورزی و دامپروری در روستاها گام برداریم روستاها آباد شده و از مهاجرت روستاها جلوگیری می‌شود.

 

اجرای 2 هزار و 500 پروژه بزرگ توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء

 

عبداللهی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیان کرد: بیش از 2 هزار و 500 پروژه بزرگ توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در سطح کشور انجام‌شده و یا در دست اجرا است که برخی از این پروژه‌ها را شرکت‌های بزرگ دنیا هم نتوانسته‌اند انجام دهند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: یکی دیگر از کارهای بزرگ قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در کشور ساخت پالایشگاه‌های بزرگ است که به عنوان نمونه پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج‌فارس روزانه 360 هزار بشکه تولید فراورده‌های آن است.

 

تامین بنزین و گاز کشور با سازندگی های قرارگاه خاتم

 

وی با اشاره به میزان تولید بنزین پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج‌فارس افزود: پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج‌فارس روزانه حدود 60 میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند و این در حالی است که روزانه 59 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می‌شود.

 

عبدالهی با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در پارس جنوبی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اقدام به ساختن فازهای بزرگ پارس جنوبی کرد که اکنون این فازها گاز موردنیاز را تأمین می‌کنند.

 

تسلیم نشدن در مقابل تحریم ها

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در بحث سدسازی نیز اقدامات بزرگی در کشور انجام داده به طوری که از 48 میلیارد مترمکعب مخزن سد که در سطح کشور ساخته‌شده 21 میلیارد مترمکعب آن توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ساخته‌شده است.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: کشور و ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل تحریم‌ها تسلیم نمی‌شود و با ظرفیت بزرگ نیروی انسانی در کشور به کار عمران و آبادانی کشور ادامه می‌دهیم.

 

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء قدرت نخست سازندگی در خاورمیانه

 

وی افزود: امروز نیروی انسانی متخصص طرح‌های بزرگ صنعتی را در کشور به مرحله اجرا درمی‌آورند و این توانمندی سبب ناامیدی دشمن می‌شود.

 

عبداللهی با اشاره به توانایی‌های در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در منطقه گفت: در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز از پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار بوده و سبب شده حرف اول را در خاورمیانه بزند.

 

تبدیل شدن ایران به صادر کنندگی گاز با  سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء

 

وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء افزود: امروزه بیش از 40 هزار نفر نیروی انسانی متخصص(لیسانس، فوق لیسانس و دکترا) در رشته‌های مختلف در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء فعالیت می‌کند که سرمایه‌ای بزرگ است.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به بی‌نیازی کشور به واردات گاز تصریح کرد: می‌توانیم بگوییم که کشور ایران اسلامی امروز به صادرکننده گاز تبدیل‌شده و این در حالی رخ‌داده است که در سال گذشته حدود 20 تا 25 میلیون مترمکعب گاز واردات داشتیم.

 

خالی بودن جای جهاد سازندگی در کشور

 

عبداللهی اظهار داشت: باید تمام تلاش خود را در بخش‌های مختلف به کار ببریم و اقتصاد مقاومتی را پیاده کنیم و معنی این حرف این است که به کشورهای دنیا بی‌نیاز شویم.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در لرستان عنوان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در لرستان تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به کار گرفته و در حوزه‌هایی مانند راه‌آهن، فرودگاه، سدسازی، آزادراه و خطوط انتقال آب تلاش می‌کند.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به خالی بودن جای جهاد سازندگی در کشور تصریح کرد: تمام تلاش ما همکاری با دولت در زمینهٔ محرومیت‌زدایی در استان و کشور است تا بتوانیم سبب عمران و آبادانی کشور شویم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات