«ساخت درب ورودی سرداب مقدس امام زمان (عج) در لرستان »

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد گفت: عملیات ساخت درب حرمین عسکریین در پادگان امام حسین (ع) در سپاه لرستان آغاز شده است که چند کیلو طلا، مس و نقره از جمله موارد موردنیاز برای تکمیل این درب‌ها است.

به گزارش لرستان خبر، عبدالحمید گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: ساخت درب های ورودی حرمین عسکریین و ساخت درب ورودی سرداب مقدس امام زمان (عج) از جمله مأموریت‌هایی است که به ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان واگذار شده است.

 

وی افزود: عملیات ساخت این درب‌ها در پادگان امام حسین (ع) در سپاه لرستان آغاز شده است که چند کیلو طلا، مس و نقره از جمله موارد موردنیاز برای تکمیل این درب‌ها است.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد عنوان کرد: تاکنون دیوارهای صحن امام علی (ع) مقاوم‌سازی شده، دو سرویس بهداشتی در اطراف آن احداث و حسینیه حیدری در شمال شرقی حرم علوی احداث و گنبدهای این حرم مرمت و نصب شده است.

 

وی تصریح کرد: تجهیز کتابخانه حرم امام علی (ع) و راه‌اندازی رفوگری و کارگاه قالی‌شویی این حرم از دیگر پروژه‌های به اتمام رسیده است.

 

گودرزی از تهیه فرم‌های با عنوان "حریم نور" برای عضویت مردم در مشارکت بازسازی عتبات عالیات عراق خبرداد و بیان کرد: این ستاد در راستای اجرای فعالیت‌های عمرانی در عتبات عالیات به سنگ و سیمان و برای تجهیز اماکن مقدسه به فرش و وجوه نقدی نیاز دارد.

 

وی به نقش جمهوری اسلامی در احیای ارزش‌های اسلامی در کشورهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دو مخزن آب در حرم امام امیرالمومنین علی (ع) احداث شده و صحن حضرت زهرا (س) نیز  با مشارکت مردم لرستان در نجف در دست احداث است.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بروجرد گفت: در راستای بازسازی عتبات عالیات از 70 مسجد بروجرد نذورات جمع‌آوری شده که در این زمینه مردم بروجرد 34 میلوین تومان کمک کرده‌اند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات