رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت: 53 گفتمان در زمینه حجاب و اهمیت آن در بروجرد برگزار شده است.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صادق جعفرپور ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان بروجرد در محل پارک بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 53 گفتمان در زمینه حجاب و اهمیت آن در بروجرد برگزار شده است.

 

وی افزود: این تعداد گفتمان در سطح مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان اجرایی شده که مسئولیت اجرای آن بر عهده اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بوده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از افزایش گفتمان‌های حجاب در بروجرد همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبرداد و عنوان کرد: گفتمان‌هایی که تاکنون در این شهرستان برگزار شده‌اند طی مدت سال گذشته و دو ماهه نخست امسال بوده است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیتی که موضوع حجاب در جامعه دارد این اداره تلاش می‌کند تا با فرهنگ‌سازی پیرامون حجاب و عفاف در میان بانوان، این امر را در دستور کار خود قرار دهد.

 

جعفرپور ضمن تأکید بر این‌که تمامی افراد جامعه در برابر حجاب و عفاف مسئولیت دارند، بیان کرد: نمایشگاه‌های زیادی در زمینه حجاب و عفاف در کشور برپا می‌شود که می‌توانند در اثربخشی حجاب و عفاف نقش‌آفرینی کنند.

 

وی به صرف هزینه‌های هنگفت دشمن برای مقابله با حجاب و عفاف اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت زیادی که حجاب و عفاف دارد دشمن تلاش می‌کند تا این گوهر ارزنده را از زنان ایران بگیرد.

 

انتهای پیام/پ

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات