به مناسبت ورود آزادگان به وطن/

لرستان خبر: ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و آزادگان شهرستان بروجرد از آزادگان شهرداری بروجرد تجلیل شد.

به گزارش لرستان خبر، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولا و آزادگان شهرستان بروجرد از آزادگان شهرداری بروجرد تجلیل شد.

 

منوچهر یوسفی، شهردار بروجرد در این مراسم اظهار داشت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های ملت ایران در برهه‌های مختلف تاریخ این مرز و بوم به‌ویژه دوران دفاع مقدس است.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید قدردان از خودگذشتگی آزادگان باشیم، افزود: آزادگان ولی‌نعمتان ایران اسلامی و تابلوهای راهنما و هدایت مردم و مسئولان در زندگی هستند.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: با وجود سختی‌هایی که آزادگان در اردوگاه‌های عراق متحمل شدند، نباید تحمل سختی‌ها و استقامت خانواده و فرزندان آزادگان در مدت اسارات را نادیده گرفت بنابراین تجلیلی و تقدیر از قشر ارزشمند توسط اداراه و نهادهای دولتی امری ضروری است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تلاش‌هایی که دشمن در راستای واردآوردن ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد، ایستادن و پیروزی در مقابل این ترفندهای نیازمند هوشیاری، پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و نیز الگوقراردادن روحیه فداکاری شهدا، جانبازان و آزادگان است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در این مراسم اظهار داشت: روز 26 مرداد در تاریخ انقلاب اسلامی، روزی به یادماندنی است چراکه یادآور صبر و استقامت آزادگان در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق است.

 

وی عزت ایران اسلامی را مرهون صبر و بزرگ‌مردی آزادگان دانست و افزود: امروز با وجود ناامنی که در کشورهای منطقه مشاهده می‌شود اماذ ایران اسلامی دارای عزت و امنیت است و این مهم را مرهون رشادت آزادگان است.

 

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملت ایران قدردان فداکاری آزادگان هستند و با برگزاری مراسم تجلیل این امر را نشان می‌دهند چراکه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان حق حیات بر ملت ایران دارند.

 

وی عنوان کرد: با این وجود آزادگان نیازی به برگزاری تجلیل و قدردانی ندارند بلکه برگزاری چنین مراسماتی رشادت‌های ان‌ها را به جوانان و نوجوانانی که دوران دفاع مقدس را درک نکردند، نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات