با همت هیئت کاضمیون مسجد قائم(عج) خرم آباد صورت گرفت

هیئت کاظمیون مسجد قائم(عج) و پایگاه شهید مبشر در سه شب به متوالی میزبان برگزاری جشن ولادت امام رضا(علیه سلام) است؛ موضوعی که سبب تبرک هر چه بیشتر این مراسم شد حضور پرچم متبرک حرم رضوی با حضور خدام آستان امام الرئوف بود.

به گزارش لرستان خبر، پارک زیتون خرم آباد دیشب میزبان جشن میلاد امام رضا (علیه سلام) در محله قاضی آباد بود.

 

 

هیئت کاظمیون مسجد قائم(عج) و پایگاه شهید مبشر در سه شب متوالی میزبان برگزاری جشن ولادت امام رضا(علیه سلام) است؛ موضوعی که سبب متمایز شدن این مراسم با دیگر جشن ها و مناسبت های مذهبی در شهر خرم آباد شده، برگزاری جشن در  یک پارک  آن هم با نظم و انضباط فوق العاده عالی است

 

IMG-20150824-WA0078

 

در برگزاری این مراسم علاوه بر تلاش شبانه روزی اهالی محله قاضی آباد به ویژه اعضای مسجد قائم و پایگاه شهید مبشر، مساعدت خوبی از طرف دستگاه ها و نهادها همچون شهرداری خرم آباد، سپاه پاسداران، هلال احمر، اورژانس و نیروی انتظامی تا به حال صورت گرفته است.

 

IMG-20150824-WA0070

 

موضوعی که سبب تبرک هر چه بیشتر این مراسم شد حضور پرچم متبرک حرم رضوی با حضور خدام آستان امام الرئوف در محله قاضی آباد بود.

 

IMG-20150824-WA0073

 

حسین پاکزاد دبیر برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا(علیه سلام) در گفت و گو با لرستان خبر در مورد حضور خدام در مراسم میلاد امام الرئوف در محله قاضی آباد اظهار داشت: خیل مشتاقان شمس الشموس از سراسر محله برای تبرک به بیرق مطهر و منور امام رضا (علیه سلام) حاضر شدند.

 

IMG-20150824-WA0077

 

وی افزود: هیئت برنامه های متعددی برای جشن تدارک دیده بود که نقطه عطف آن تبرک عموم مردم با نظم خاص به پرچم نوارنی آقا امام رضا(علیه سلام) بود.

 

IMG-20150824-WA0079

 

وی در مورد دیگر برنامه های مراسم میلاد در محل پارک زیتون قاضی آباد ادامه داد: خواندن عهدنامه و میثاق با امام الرئوف توسط خدام حرم رضوی، از دیگر برنامه های این جشن بود که شور معنوی به جلسه داده بود.

 

 

دبیر برگزاری جشن بزرگ ولادت امام رضا(علیه سلام) بیان کرد: توزیع نمک متبرک آستان قدس رضوی یکی دیگر از کارهایی بود که هم زمان با حضور خدام در محل پارک زیتون صورت گرفت.

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • علی نظری(محب الحسن)

    خدا قوت میگم به همه دوستان خوبم در هیئت کاظمیون

  • عرفان سلیمی نیا

    احسنت و خدا قوت به همه ی دوستانی که در برگزاری این جشن مارو کمک دادن

  • مهدی

    اجرکم عند الله ، خسته نباشید خدمت تمامی دوستان و عزیزان هیئت کاظمیون ع و پایگاه مبشر و مسجد قائم قاضی آباد . ماشاالله

  • محمد

    درود بر دوستان من از بروجرد لذت برررررردم دست مریزاد....فهمیدید کیم؟

  • محمد

    درود بر دوستان من از بروجرد لذت برررررردم دست مریزاد....فهمیدید کیم؟

  • آرنین مرادی

    خدا قوت به تمام دوستانی که در تهیه این برنامه شرکت داشتند

  • عباس

    خدا قوت

  • امیرمهران ضارمیان

    آرزوی توفیق برای تمام زحمت کشان هیات کاظمیون

نظرات