خادم حرم امام هشتم تشریح کرد؛

خادم حرم امام رضا(ع) در سفر به لرستان ماجرای دیدا امام هشتم با یک بیمار تشریح کرد.

،به گزارش لرستان خبر، مهدی بهنام مهدی زاده از خادمان حرم علی بن موسی الرضا(ع) با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رئوف حضرت امام رضا(ع)افزود:پوشیدن لباس خادمی حرم امام رضا(ع) بزرگترین نعمتی که خداوند به ما داده است.

وی بیان کرد:با اینکه 54سال سن دارم مدت 14سال در قسمت فراشان به زائران امام رضا(ع) خدمت می کنم.

 

مهدی زاده عنوان کرد: مدت چهار سال که در سفرهای استانی خادمان حرم شرکت می کنم و امسال هم این لطف نصیب ما شد که در خدمت مردم لرستان باشم.

 

وی تصریح کرد:اولین سالی که به استانها سفر کردیم به استان خوزستان بود و پس از آن به استان های مازندران،گلستان و سمنان سفر کردیم.

 

این خادم حرم امام رضا (ع) در ادامه به استقبال باشکوه مردم از کاروان اشاره می کند :در هر استان یا شهری کاروان خدام وارد می شوند اقشار مختلف مردم کوچک،بزرگ،زن،مرد،کهنسال،کودک با شوق وذوق خاصی به استقبال این کاروان می آیند که گویا اینجا الان مشهد است.

 

IMG-20150820-WA0137

 

وی با بیان اینکه گذشت زمان بر شوق و ذوق ما برای خدمت رسانی به زائران امام رضا(ع) بیشتر می کند ادامه داد:وقتی شما به یک چیزی علاقه ای دارید با احساس آن را پیگیری می کنید،کار خادمی حرم امام رضا (ع) همان چیز دوست داشتنی که هر چه خدمت می کنی خسته نمی شوید.

 

وی تصریح کرد:زمانی که فردا شیفت کاری آغاز می شود ما قبل از ساعت 5صبح با شوق وذوق خاصی بلند می شویم تا در ساعت 6در حرم حضور پیدا کنیم.

 

بهنام زاده با اشاره به خاطرات شنیدنی که از کرامات امام رضا(ع) شخصا دیده تصریح کرد:در سفر به استان خوزستان دو گروه از خادمان حرم امام رضا(ع) تقسیم کار می شود و به مراکز درمانی و خاص سر می زنند.

 

وی اضافه کرد:یک روز مانده به آخر سفر یکی از این گروه های خدام به بیمارستان می روند و به بخش های مختلف سر می زنند.

 

وی عنوان کرد:بخش عفونی بیمارستان یکی از بخش هایی بود که خدام می خواستند از آن بازدید کنند ولی مدیر بیمارستان گفت چون این بخش به بیماری های عفونی تعلق دارد به خاطر حساسیت نمی خواهیم از آن بازدید کنیم،یک دفعه یکی از همراهان بیماری که در آن بخش بستری بود به اصرار از خدام می خواست که سری به آن بخش بزنند.

 

خادم امام رضا(ع) ادامه داد:وقتی خدام وارد این بخش شدند یک باره تنها خانمی که در این بخش بستری بود فریادی زد و گریه می کرد،همراه بیمار گفت:این خانم شب گذشته خواب دیده که یک آقای نورانی که گویا حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بوده بهش گفته فردا از طرف ما خدام یا نمایندگانی به نزد شما خواهند آمد نگران نباشد شما خوب می شوید که واقعا این صحنه برای من و خدام حرم جذاب بود. منبع: بیان روز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • زائر

    سلام بر حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)

نظرات