استقبال بی نظیر مردم لرستان از فیلم محمد رسول الله (ص)؛

در شب اول نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در شهر خرم آباد، رکورد فروش بلیط در تاریخ استان لرستان شکسته شد

محمد حسین امیدی پور در گفت و گو با لرستان خبر، در مورد اکران فیلم محمد رسول الله(ص) اظهار داشت: شب اول نمایش فیلم محمد رسول الله(ص) در شهر خرم آباد، رکورد فروش بلیط در تاریخ استان لرستان شکسته شد.

 

وی افزود: این رکورد شکنی در حالی است که این این فیلم به دلیل سه ساعته بودن سانس های کمتری برای پخش دارد و اگر همانند دیگر فیلم های سینمایی سانس های بیشتری برای پخش داشت به طور قطع فروش بیشتری نیز داشت.

 

 

وی در مورد شهرهای نمایش دهنده این فیلم در لرستان ادامه داد: خرم آباد، بروجرد و سینمای خصوصی شهر الیگودرز، فیلم سینمایی محمد رسول الله را پخش می کنند.

 

 

رئیس حوزه حوزه هنری لرستان با اشاره به سانس های پخش اثر فاخر مجیدی مجیدی در سینما استقلال خرم آباد اظهار داشت: این فیلم در سه سانس پخش می شود که به ترتیب از ساعت 14 تا 17، 17 تا 20 و 20 تا 23 شب است.

 

 

امیدی پور با اشاره به قیمت بلیط فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) در لرستان تصریح کرد: این فیلم در شهر تهران 10 هزار تومان قیمت گذاری شده است اما در استان لرستان بلیط آن تنها 5 هزار تومان است.

 

 

 

رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به کارهای در نظر گرفته شده برای کیفی کردن اکران فیلم بی نظیر جهان اسلام در لرستان خاطر نشان کرد: با توجه به تربیت محور بودن و نمایش زندگی حضرت محمد(ص) تا سن 12 سالگی، در حال رایزنی با آموزش و پروش هستیم تا بتوانیم دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی استان لرستان به صورت ویژه و از طریق سانس های اختصاصی، بیننده فیلم اثر گذار محمد(ص) باشند.

 

 

امیدی پور در مورد اکران این فیلم در شهرهای بدونه سینمای استان اظهار داشت: به دلیل کیفیت بالای تصاویر و تکنولوژی پیشرفته نمایش فیلم محمد رسول الله(ص)، این فیلم امکان نمایش در شهرستان ها را ندارد اما در حال رایزنی با معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان هستیم که از طریق فرمانداری ها، علاقمندان به دیدن این فیلم به شهرهای خرم آباد، بروجرد و الیگودرز انتقال داده شوند و علاوه بر در نظر گرفتن سانس های ویژه بلیط نیز به صورت نیم بها محاسبه شود.

 

 

وی افزود: پخش این فیلم در سینماهای یروجرد  و الیگودرز شروع نشده است و در روزهای آینده پخش می شود.

 

 

آدرس سینمای استقلال خرم آباد؛ پایین تر از سبزه میدان جنب پارک شهر

 

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات