«اعتراض مردم به اتفاقات دانشگاه لرستان»

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان به جای پاسخگویی به پخش تصاویر سران فتنه در این دانشگاه و تهدید دانشجویان از طرف سیاسیون، به جوانان مومن و تشکل‌های انقلابی این دانشگاه حمله ور شد.

به گزارش لرستان خبر، اتفاقات ضدفرهنگی در دو هفته اخیر در دانشگاه لرستان، موجی از اعتراضات مردمی و دانشجویی را در استان لرستان به همراه داشته است.

 

در اوایل هفته گذشته در اتفاقی نادر در پی غفلت و ضعف مسولان فرهنگی دانشگاه لرستان، فیلم هالیوودی 300 بدون سانسور و با پخش صحنه های غیراخلاقی در این دانشگاه اکران شد که بهت و حیرت دانشجویان و مردم استان را به همره داشت.

 

اعتراض مردم متدین لرستان به این موضوع هنوز تمام نشده بود که سه روز بعد در مراسم افتتاح دفتر انجمن اسلامی دانشجویان فاجعه ای دیگر در این دانشگاه رقم خورد.

 

در مراسم افتتاح دفتر انجمن اسلامی دانشجویان که با اردوکشی سیاسیون به ویژه نماینده تندرو و افراطی اصلاح طلب خرم آباد در مجلس ششم همراه بود تصاویر و سخنرانی رئیس فتنه گر دولت اصلاح پخش شده و سخنران برنامه به شورای نگهبان و قوه قضائیه حمله کرد.

 

در این مراسم همچنین عنصر فعال فتنه 88 با گرفتن تریبون در دست دانشجویان را تهدید به کشاندن بیش از 100 نفر از افراد درون شهر به دانشگاه کرد.

 

همه این قضایا در حالی رخ داد که رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در یک سال اخیر با حضور تعدادی از سخنرانان انقلابی به دانشگاه لرستان مخالفت کرده و حتی در روند اجرای برنامه های شهدا نیز سنگ اندازی هایی کرده اند.

 

این اتفاقات در حالی در دانشگاه لرستان رخ داده است که امام خامنه ای روز چهارشنبه 20 آبان جاری در دیدار با روسای دانشگاه ها فرمودند:

 

« مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها بفهمند چه می‌کنند؟ کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.»

 

-جناب «حاج آقا» آیا در حوزه شما برای تربیت جوانان مومن و انقلابی تلاش می شود یا در راستای ترویج تفکر غربی؟

 

 

ولی امر مسلمین جهان در این دیدار تربیت جوانان معتقد به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر کارهای فرهنگی لازم در دانشگاه‌ها دانستند و گفتند: خبرهایی که به من از برخی دانشگاه‌ها می‌رسد و امیدوارم که درست نباشند، بر خلاف این موارد است به گونه ای که تشکل‌های مؤمن و انقلابی و خوش‌فکر را تحت فشار قرار می‌دهند.

 

معاون محترم فرهنگی! آیا سخن امام خامنه ای مصداق آن در حوزه شما و دانشگاه لرستان نیست؟ آیا از تشکل های مومن حمایت می شود یا از تشکل های حامی خائنان به نظام و فتنه گران؟

 

 

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان وزارت علوم و بهداشت و رؤسای دانشگاه‌ها تأکید کردند: باید به جوان‌های انقلابی و مؤمن، خوش روحیه، متدین و دارای عزت نفس میدان بدهید به گونه ای که فضا دست آنها باشد.

 

جناب «حاج آقا»! آیا در دانشگاه شما به جوانان مومن میدان می دهید یا برچسپ رانت خوار را نثار ان ها می کنید؟ احساس نمی کنید مصداق  اتم و بارز خیلی از سخنان امام خامنه ای در دانشگاه لرستان وجود دارد؟

 

جالب تر از این است که مسولان دانشگاه لرستان بر اساس صحبت های ولی امر مسلمین جهان باید پاسخگوی عملکرد خود و جوابگوی فاجعه های فرهنگی سیاسی رخ داده باشند ولی در اقدامی عجیب به جوانان مومن و انقلابی تهمت می زنند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه لرستان در مورد اتفاقات رخ داده شده و انتقادات به حوزه فرهنگی دانشگاه گفت: چالش های اخیر در حوزه فرهنگی دانشگاه لرستان به این دلیل است که اشخاصی فکر می کنند بستر رانت خواری برایشان مسدود شده و اجازه نمی‌دهیم اشخاصی  با رانت‌خواری بی‌جهت  از فرصت‌هایی برخوردار باشند که دیگران از آن محرومند.

 

-حال این سوالات پیش می آید که جناب حاج آقا!! بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، هیات مذهبی دانشگاه، دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری، جوانان مومن و انقلابی در دانشگاه و مردم مومن و متدین استان لرذستان در خارج از دانشگاه گروه هایی بودند که به شما به خاطر عملکرد بسیار ضعیف انتقاد دارند. کدامیک از این گروه ها دنبال رانت خواری هستند؟

 

-آیا گروه های یاد شده که همانا نیروهای مومن و انقلابی بجز دفاع از انقلاب و  اسلام و آرمان ها و خون شهدا چیز دیگری از شما می خواهند؟

 

- آیا دفاع از خون شهدا و ارزش های انقلابی رانت است؟

 

-آیا اجرای برگزاری یادواره شهدا و برگزاری اردو برای تربیت نیروهای انقلابی و مومن که امام خامنه ای بسیار به آن تاکید داشتند رانت است؟

 

جناب حاج آقا! بار دیگر توصیه می کنیم این جمله را بخوانید:

 

*******امام خامنه ای: « مسئولین فرهنگی دانشگاه‌ها بفهمند چه می‌کنند؟ کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود.»

 

 

جناب معاون آیا در اکران فیلم بدون سانسور و پخش صحنه های غیر اخلاقی در حوزه شما کار «رانت» بوده؟

 

-آبا اکران تصاویر سران فتنه کار رانت بوده؟

 

-آیا اردوکشی سیاسیون به دانشگاه کار رانت بوده؟

 

-دلیل تهدید دانشجویان از سوی سیاسیون و سکوت شما چیست؟

 

-راستی چرا شما از فتنه و حامیان و فعالان آن برائت نمی جوئید؟ نکند ....

 

-جناب معاون آیا صحبت های چند روز گذشته امام خامنه ای را در مورد لزوم حمایت از تشکل های انقلابی را شنیدید؟ یا ...

 

بعد از گذشت یک هفته هنوز افکار عمومی منتظر پاسخگویی رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه لرستان هستند که توضیح دهند چرا تصاویر و سخنرانی سران فتنه در دانشگاه لرستان پخش می شود و سیاسیون به این دانشگاه اردوکشی می کنند.

 

نویسنده: محمد بسیجی

انتهای پیام/

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • دانشجو

    دانشگاه لرستان به ئاتوق فتنه گران تبدیل شده

    معاومه که باید به جوانان مومن حمله ور شدند

  • مریم

    جناب حجت الاسلام دکتر چقدر خوشگل از جواب دادن فرار کرده. راستی ایشون تو فتنه 88 چه نقشی در استان داشت؟

  • ترم هفتی

    ایشان صلاحیت این سمت را ندارند و عملکرد یک ساله ایشان به خوبی بیانگر این مهم است

    بهتره ایشون برکنار شو فردی متخصص وارد بشند

  • ناشناس

    t;دم سید عیسی و طرفدارانش و دانشگاه گرم....

    خدا خیرش بده

    اگه اون جواب چارتا بچه رونتونه بده که پدراصلاحات نیست

  • منصف

    برادران ارزشمند وارزش مدار دانشگاه لرستان
    سلام علیکم
    نقد و بررسی فیلم ۳۰۰ در محیطی دانشجویی اکران شده است
    دبیر انجمن گروه تاریخ می بایست نظارت کافی را داشته باشد
    حال بایستی ضمن خویشتن داری اسلامی برادرانمان را به اشکال کارشان واقف کنیم تا در آینده شاهد اینگونه غفلت ها نشویم
    امر به معروف ونهی از منکر لسانی بهتر وکاراتر از طومار به خبرگزاری ها دادن است
    همه ما عضو یکخانواده هستیم
    و اما در مورد سخنان نابجای یک مهمان :
    از کسی که داعیه رهبری یک جریان فکری را در شهر دارد بعید است که با رفتار نسنجیده خود باعث رنجش خاطر دوستانمان بشه

    روزانه تصاویر خیلی بیشتری از مسببین حوادث سال ۸۸ در رسانه ملی پخش می شود
    مثلی هست که میگه: هیچگاه دو فرد دانا با هم دعوا نمی کنن آیا فقط شروع حوادث یکطرفه بوده وطرف مقابل « م ح م و د» هیچگونه تهییجی به حوادث نداد؟
    خدا وکیلی اگر حضرت آقا نبود غائله جمع می شد ؟
    همان م ح م ود اونی نبود که از امام خودش قهر کرد
    پس چرا با عدم تمکینش از رهبر انقلاب بازم رسانه ملی داره چهره اش می کنه؟

    شعار امسال یادمون نره
    این شعار رمز پیروزی بر هر مشکلی است

  • فرشادمرادی

    دوست عزیز چرا فرافکنی میکنید
    مراسم افتتاحیه انجمن اسلامی بوده و چند نفر هم از بیرون دانشگاه دعوت شده اند .عرف تمام افتتاحیه ها هست که افرادی از بیرون دانشگاه هم به احترام سخنران می ایند .مگر شما افتتاحیه های دیگه رو ندیدید.یه کم انصاف داشته باشید

  • دوستان

    واقعا واسه دنشگاه لرستان متاسفم که به باشگاه سیاسی تبدیل شده دانشگاه جای علم است نه سیاسی بازی این اقا به چه مجوزی اومده داخل بچه مذهبی ها رو تهدید کرده پس نقش حراست اینجا چی میشه ایا حراست فقط باید برای دانشجویان باشد دانشگاه لرستان انقد غرق درسیاسی بازی شده که وظیفه اصلیش علم فراموش کرده کجاس تک رقمی های دانشگاه لرستان تو ارشد بابا تورو خدا جمع کنید این سیاسی بازی هارو

  • بسیجی

    اگر نیروهای اصلی در این جلسه حضور داشتند عیسی و...میفهمیدند که عبور از خط قرمز چه طعمی دارد.وای به حالتان دفغات بعدی منتظر حضور سرختان هستیم

نظرات