لرستان خبر گزارش می دهد؛

در حالیکه تنها « 2 » روز تا یوم الله «9دی» باقیمانده است اما در استان لرستان گویی خبری از گرامیداشت این روز بزرگ نیست و گویی رغبتی وجود ندارد.

به گزارش لرستان خبر، در حالیکه تنها « 2 » روز تا یوم الله «9دی» باقیمانده است اما در  استان لرستان گویی خبری از گرامیداشت این روز بزرگ که زنده نگهداشتن آن امری واجب و ضروی است، نیست و  رغبتی برای برگزاری جلسه و بزرگداشت این روز تاریخی در بین مسولان استان وجود ندارد.

 

همیشه شاهد هستیم که در روزها و حتی هفته های مانده به بزرگداشت یک روز دولتی مثلا هفته دولت یا هفته ... تمام شهر و استان پر از از بنرها و تزئین می شود و جلسات متعددی برای اجرای برنامه های متناسب گرفته می شود اما گویی «9 دی» که یک روز مردمی است چندان در بین مسولان جایگاهی ندارد.

تاکید امام خامنه ای بر ماندگای روز «9 دی»

 

تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر ماندگاری حرکت حماسی امت در راهپیمایپی ۹ دی، نشان از اهمیت فوق‌العاده این حضور آگاهانه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد و ایشان در این زمینه فرمودند  نهم دی 88 ، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم  و ماندگار مردمی ، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و نهم دی یکى از این قله‌هاى فراموش نشدنى است.

 

 «9دی» روزی است که موج خروشان مردم در کل کشور  و به ویژه استان لرستان جاری شد و فتنه و فتنه گران را با خود برد و سیلی محکمی به اغتشاش گران و وطن فروشان زد.

 

رابطه «9 دی» امسال و انتخابات 7 اسفند

 

اهمیت بزرگداشت این روز، امسال چندین برابر است و آن هم به دلیل برگزار انتخابات 7 اسفند که این روزها فعالان فتنه دوباره دچار توهم شده اند که به قدرت برگردند و از درون به نظام ضربه وارد کنند.

 

بزرگداشت 9 دی امسال باید باشکوه تر از سال های گذشته و با تبیین اتفاقات 8 ماهه سال 88 همراه باشد تا فتنه انگیزی های فتنه گرانی که این روزها خود را به فراموشی زده اند از یاد مردم نرود و مردم بدانند این غرب زدگان چه برنامه های شومی در ذهن دارند.

 

آیا عدم تبلیغات « 9 دی» در لرستان عمدی است؟

 

متاسفانه تا اکنون که 2 روز به این روز تاریخی مانده نه تنها جلسه ای برگزار نشده بلکه در سطح شهر هم هیچ نشانه ای از 9 دی نمی بینیم.

 

ایا مسولان بزرگداشت 9 دی از روی عمد جلسه هماهنگی و تبلیغات شهر و استان را گذاشته اند روز اخر ( 8دی) انجام شود که سریع هم تبلیغات در سطح شهر جمع شود؟ ایا مسولان اجرایی مربوطه با تبیین روز 9 دی در استان مخالف هستند؟

 

ایا با یک روز تبلیغات و جلسه می شود واقعا حق این روز را به جا اورد؟

 

چطور می شود که برای تمام برنامه ها و روزها و هفته های ادارات از روزها قبل تبلیغات می شود اما برای « 9دی » نه!

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مجید

    متاسفم مدیران ارشد استان

  • ناشناس

    پس سپاه پاسداران تو استان چیکارست؟؟؟؟ چرا سپاه دست به کار نمیشه...؟؟؟

  • ناشناس

    9دي خود جوش است احتياج به قيم ندارد مردم تشخيص دهند حضور پيدا مي كنند اين مسئله يك حركت مردمي است

نظرات