عکس هفته/

معلمی که با همکاری شاگردانش و مشقت فراوان بخاری را برای گرم کردن مدرسه اش که در دامنه اشترانکوه و سرمای فراوان این روزهای ازنا قرار دارد به بالا می کشد.

به گزارش لرستان خبر، تصویر ارسالی از طرف یکی از همشهریان عزیز که فرزند یک معلم است ارسال شده و معلم تلاشگر روستای احمد آباد شهرستان ازنا را نشان میدهد.

 

وی درحال انتقال بخاری جدید برای کلاس درسش است.

 

روستای احمدآباد در کوهپایه های اشترانکوه قرار دارد و هوایی بسیار سرد را بچه های آنجا تحمل میکنند.

 
عکس هغته ازناخبر 

 

این در حالی است که مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان دیروز به همراه نماینده شهرستان همچنین هیئت همراه جهت بازدید از مدارس ازنا به این شهرستان آمده بودند.

 

 وی در هوای مطلوب و نسبتا خوبی به ازنا آمده بود آن هم بعد از چند سال و از هوای خوب ازنا سخن میگفت و ای کاش به جای بازدید از دو مدرسه نسبتا لوکس و با تجهیزات شهرستان به یکی از این روستا ها سفر میکردند.منبع: ازنا خبر

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • معلم

    تصور کنید در سردترین و صعب العبور ترین و کوهستانی ترین نقطه ی کشور یعنی منطقه ی زز و ماهرو ، معلمان خانم که از خرم اباد و بروجرد به منطقه میروند هفته ها بدون نفت و وسیله گرمایشی، چگونه شب را صبح میکنند . مسولین اداره این منطقه برخورد بسیار بدی با معلمان غیر بومی دارند و هیچ حمایتی از این معلمان نمیشود. متاسفانه سیاست اداره در مراسمات مختلف از جمله انجمن اولیاء ، ایجاد انزجار اولیاء دانش اموزان و مردم منطقه از معلمان غیر بومی است. در حالیکه با حضور معلمان غیر بومی تولید علم و فرهنگ در منطقه رشد چشمگیری داشته است.

نظرات