معاون ستاد جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان:

معاون جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان گفت: نمایشگاه فرهنگی هنری در قالب 7 غرفه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان خرم‌آباد راه‌اندازی می‌شود.

میلاد احسانی در گفت‌وگو با لرستان خبر، اظهار داشت: فردا هم‌زمان با شروع راهپیمایی 22 بهمن، نمایشگاه فرهنگی هنری در قالب هفت غرفه و سه ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایان و در جنب بیمارستان شهدای عشایر لرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه 45 متری در چهار قالب رسانه، امیدهای انقلاب، حجاب و عفاف و سرود، فعالیت می‌کند، افزود: دریکی از غرفه‌های این نمایشگاه دیوار بنری طراحی‌شده تا مردم در بحث راهپیمایی، استکبارستیزی و انتخابات به چندین سؤال مطرح‌شده پاسخ دهند.

معاون عملیات ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان عنوان کرد: در غرفه رسانه نیز که با حضور فعالان این عرصه راه‌اندازی می‌شود، اصحاب رسانه از مردم متناسب با فضای راهپیمایی و بحث استکبار جهانی مصاحبه می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ماکت دو نماد استکبار ( اوباما و نتانیاهو) توسط یکی از هنرمندان استان ساخته می‌شود، بیان کرد: در غرفه حجاب و عفاف نیز که با عنوان‌های « من محجبه‌ام» و «حجاب را دوست دارم» بر پا می‌شود فرهنگ حجاب و عفاف برای دختران و بانوان ترویج داده می‌شود.

احسانی با اشاره به اینکه غرفه امیدهای انقلاب با همکاری کانون پرورش فکری کودکان، اداره ارشاد اسلامی و ستاد فرهنگی ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در لرستان برای کودکان راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این غرفه در قالب نقاشی و شعر فعالیت‌هایی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه در مسیر راهپیمایان سه ایستگاه صلواتی برپا می‌شود، اظهار داشت: برای راه‌اندازی این نمایشگاه هیئت رزمندگان اسلام، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و کانون ارشاد فعالیت داشته‌اند.

حضور کم نظیر مردم لرستان و باران در راهپیمایی 22 بهمن 93 از قاب دوربین

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات