خبرنگار جبهه مقاومت:

خبرنگار صداوسیما و جبهه مقاومت گفت: تأمین امنیت کشور و مقابله به تفکر تکفیری‌ها در دنیا از اهداف والای مدافعان حرم و حضور در جبهه‌های خارجی است.

به گزارش لرستان خبر، حسن شمشادی شامگاه چهارشنبه در نخستین همایش مردمی مدافعان حرم که در مسجد ثارالله این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در مردادماه سال 91 و هم‌زمان با عملیات سنگین و همه‌جانبه یورش گروه‌های تکفیری به دمشق و محاصره همه‌جانبه این شهر گروه مدافعان حرم شکل گرفت.

وی بیان کرد: شبکه‌های خارجی و در رأس آن‌ها الجزیره پس‌ازآنکه عملیات گسترده محاصره شهر دمشق توسط تکفیری‌ها انجام شد خبر سقوط این شهر مهم و استراتژیک را اعلام کرده و مدافعان حرم در همین مقطع زمانی برای مسدود ساختن راه نفوذ تکفیری‌ها که عملاً کمر به نابودی حرمین شریفین بسته و در این راه با یکدیگر هم‌قسم شده بودند، شکل گرفت.

این روایتگر جبهه نبرد با تکفیری‌ها که خود از نزدیک درروند این تهاجم بی‌رحمانه بوده است، افزود: شبی در زینبیه اوضاع آرام بود که به ناگاه رأس ساعت صفر از بلندگوهای مسجد بانگ « حی علی الجهاد » بلند شد و تکفیری‌ها هجوم به سمت حرم شریف اهل‌بیت(ع) در این شهر را آغاز کردند و باتدبیر اندیشیده شده مدافعان حرم و به‌رغم رسیدن داعش به 500 متری حرم ایستادگی این نیروهای مردمی از کشورهای اسلامی همچون پاکستان، افغانستان، ایران و سوریه مانع پیشروی بیشتر آن‌ها در نخستین یورش خود به دمشق شدند.

وی مدافعان حرم را عنوانی دانست که مدال افتخار رزمندگان این راه شده و افزود: مدافعان حرم علیه تکفیری‌ها مبارزه و در خط نبرد در این جبهه ایستادگی کرده و مدال افتخار مدافعان ناب اسلام را بر گردن آویخته‌اند و در برابر مسلمان نماهایی که به‌ظاهر اهل اقامه نماز و قرائت قرآن هستند اما در باطن بویی از اسلام نبرده و مسلمان نماهایی دست‌پرورده آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل هستند، ایستادگی کردند.

شمشادی مدافعان حرم را مدافعان امنیت ایران اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروهای مردمی آماده دفاع از حرمین شریفین با سازمان‌دهی صورت گرفته از کشورهای عراق، لبنان، ایران، افغانستان و پاکستان فوج فوج برای دفاع از حرم آل الله به سوریه آمده و در برابر کسانی قرار گرفتند که در عاشورای سال 91 در بخش‌هایی از عراق که در تصرف خود گرفته بودند با انتشار بیانیه رسمی روز عاشورا را روز جشن، سرور و پای‌کوبی خود اعلام کرده و باافتخار فریاد زدند ما فرزندان یزیدیم و نبرد ما با شما پایان نپذیرفته و کار ناتمام اجداد خود را تمام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هم‌زمان زهران انوش ملعون در مقابل دوربین تلویزیون الجزیره حاضر شد و با ایراد پیام منحوس خود اعلام کرد اگر ما بر سیده زینب (همان زینبیه) مسلط شویم آن بتکده را با خاک یکسان می‌کنیم و نام منطقه را یزیدیه گذاشته و در ورودی آن مجسمه‌ای از یزید درحالی‌که سربریده‌ای در دست دارد، نصب خواهیم کرد.

خبرنگار جبهه مقاومت و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که از نزدیک رشادت‌های مدافعان حرم را دیده است، عنوان کرد: حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان کم سن و سال از کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان در کنار رزمندگان ایرانی درس دلدادگی و عشق به محبوب را به ما آموخت.

وی با اشاره به مظلومیت شیعه در طول تاریخ تصریح کرد: باوجوداین مظلومیت تاریخی شیعه امروز قدرتمند است و اجازه تعدی به دشمنان خود نمی‌دهد.

شمشادی با تأکید بر لزوم پاسداشت مقام و منزلت شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم مظلومانه به شهادت رسیدند اما نباید از یاد برد ایستادگی آن‌ها در جبهه‌های نبرد خارجی برای دفاع از امنیت کشور بوده و آن‌ها با تفکری در حال مقابله و جنگ هستند که خون شیعه  به‌خصوص ایرانی‌ها را مباح دانسته و در صورت دسترسی به آن‌ها حمام خون به راه می‌اندازد همان‌طور که این اتفاق دریکی از شهرهای عراق افتاد و در طول یک روز 1800 جوان شیعه عراقی را سر بریدند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات