رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: ۴۴ مسجد شهرستان خرم‌آباد میزبان مراسم معنوی اعتکاف است که ۱۸ مسجد در شهر خرم‌آباد و مابقی در روستاها هستند.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری ظهر امروز در جمع رابطان، مجریان، مبلّغان و مسئولان برگزاری اعتکاف در خرم‌آباد که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با بیان اینکه 44 مسجد شهرستان خرم‌آباد میزبان مراسم معنوی اعتکاف است گفت: 18 مسجد در شهر خرم‌آباد و مابقی در روستاها هستند.

وی با اشاره به اینکه در شهر خرم‌آباد مسجد ابطحی به اعتکاف مددجویان زندان‌ها اختصاص دارد افزود: در سطح شهر خرم‌آباد دو مسجد به دانشجویان و یک مسجد به دانش‎آموزان اختصاص دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد بیان کرد: 13 امام جماعت در این مساجد شهرستان خرم‌آباد، 18 سخنران بومی و سه سخنران ویژه در مراسم اعتکاف در مساجد خرم‌آباد سخنرانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه 11 مداح، 22 مبلّغه و 21 نفر از اساتید و قاریان قرآن در مراسم معنوی اعتکاف حضور پیدا می‌کنند گفت: انتظار داریم ائمه جماعات، مجریان و رابطان اعتکاف با توجه به تقارن این ایام و انتخابات مانع از ورود تبلیغات علیه یا نفع کاندیداها در مراسم اعتکاف شوند و هیچ‌ یک از کاندیداها اجازه سخنرانی در جمع معتکفان را ندارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد خاطرنشان کرد: مجریان اعتکاف از اجرای برنامه‌های سلیقه‌ای جداً پرهیز کنند چرا که اعتکاف خلوت کردن معتکف با خود و باخدای خود است پس نباید وقت معتکف را با اجرای برنامه‌ها گرفت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات