برای حفظ امنیت و آرامش فعلا حرفی نمی زنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: جوانان غیور و ولایی خرم آباد با تمام وجود احساسات شما را درک می کنم و با تمام وجود می دانم در دل شما چه می گذرد و بدانید بیش از این در دل من می گذرد.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان به یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر اشاره کرد و اظهار داشت: ما از زحمات تمام کارگران تقدیر می‌کنیم چراکه در نظام اسلامی نیز چنین است که کارگر جهاد اقتصادی می‌کند و جهادگر اقتصادی به‌منزله شهید است و به همین علت خداوند در قرآن کریم می‌فرماید نماز جمعه که تمام شد به دنبال کسب‌وکار بروید.

وی عنوان کرد: فرهنگ اقتصاد در اسلام به دو موضوع مهم توجه دارد نخست فرهنگ کار است که در حقیقت شالوده اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری هم همواره بر آن تأکیددارند چراکه کم‌کاری سبب می‌شود چرخ اقتصاد از حرکت بایستد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تحقق اقتصاد مقاومتی را درگرو ارزش‌گذاری به کار کارگران دانست و بیان کرد: برای موفقیت در اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ کار رعایت شود و نکته دیگری هم که باید توجه شود رعایت حقوق کارگران است و اگرچه کارگران از قشر ضعیف جامعه هستند اما باید حقوق آن‌ها به‌موقع پرداخت شود و نباید حقوق کارگران به تعویق افتد.

وی به 12 اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و تصریح کرد: در میان علما و نویسندگان تنها کسی که آثار وی به‌صورت 100 درصد مورد تائید امام راحل قرار گرفت شهید مطهری است بر این اساس اگر بخواهیم فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی وارد مسائل گوناگون جامعه شده و ارزش‌ها حفظ شود بهترین کار این است که آثار و کتب شهید مطهری به‌ویژه توسط  نسل جوان مطالعه شود.

میرعمادی با گرامیداشت روز بزرگداشت مقام معلم خاطرنشان کرد: همه ما مدیون معلمان هستیم و در حقیقت هر چه داریم از معلمان است و روز معلم روز بزرگداشت ایثار، علم و تربیت و روز سپاس از معلمانی است که در کنار تعلیم علم به تربیت نیز توجه می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های معلم شایسته از دیدگاه  شهید مطهری گفت: یک معلم خوب باید چهار ویژگی ایمان و توکل بر خدا، ایجاد انگیزه در میان دانش آموزان، استقامت و پشتکار و همچنین هدایت‌گری را داشته باشد.

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) در 25 رجب به سالروز بعثت پیامبر در 27 رجب اشاره کرد و افزود: بعثت یک مسئله بسیار مهم و مبدأ تحول و فرهنگ‌سازی و مبدأ معرفی اسلام به جهان است و آنچه امروز امت اسلامی باید دنبال کنند پیروی از اسلام ناب است اما متأسفانه امروز اسلام مهجور واقع‌شده است.

وی تصریح کرد: امروز اسلام آمریکایی، اسلام طالبان و اسلام داعشی را می‌بینیم درحالی‌که روح رسول خدا حضرت محمد(ص) نیز به خاطر رفتار رویکرد این جریانات آزرده می‌شود چراکه در دین اسلام چنین رفتارهای وحشیانه‌ای وجود ندارد.

میرعمادی به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: انتخابات در استان لرستان در سه حوزه انتخابیه در حال برگزاری است که با توجه به برگزاری باشکوه انتخابات در دور نخست، تکمیل آن به حضور مردم در مرحله دوم بستگی دارد.

وی با اشاره به اهمیت بالای مرحله دوم انتخابات بیان کرد: مجلس شورای اسلامی محل تصمیم‌گیری جامعه محسوب می‌شود ازاین‌رو شایسته است مردم مناطقی که انتخابات در آنجا به دور دوم کشیده شده با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین کنند چراکه یک رأی هم در این مرحله می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به مسئولیت سنگین منتخبان مردم در این دوره خاطرنشان کرد: منتخبان مردم باید به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند البته این رسالت در خصوص نمایندگان لرستان سنگین‌تر است چراکه این استان با معضلات بسیاری ازجمله بیکاری مواجه است.

برای حفظ امنیت و آرامش فعلا حرفی نمی زنیم

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اتفاقاتی که در این هفته در خرم آباد اتفاق افتاد گفت: در این رابطه حرف ها و مطالب فراوانی وجود دارد و ما نیز مواضع و مخالفت های خود را اعلام و پیگیری هم کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه حادثه اتفاق افتاده و باید در فرصت مناسب حرف ها و مطالب راجع به آن گفته شود، تصریح کرد: جوانان غیور و ولایی خرم آباد با تمام وجود احساسات شما را درک می کنم و با تمام وجود می دانم در دل شما چه می گذرد و بدانید بیش از این در دل من می گذرد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: از شما تقاضا می کنم امروز روز انتخابات است و توجه داشته باشید که مصالح نظام، انتخابات و کشور را بر دردهای خود ترجیح دهیم و مبادا بهانه ای به دست کسی بسپارید.

وی با تاکید بر اینکه مبادا اقدامی کنیم که بعدا دیگران آن حادثه اصلی را فراموش کنند و به چیزی که نباید اتفاق می افتاد بپردازند، افزود: اجازه دهید در فرصت مناسب در رابطه با این حادثه صحبت شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز به هیچ وجه شعار دادن یا اقدام دیگری به مصلحت نیست، اظهار داشت: نماز جمعه که تمام شد با آرامش و حالت بسیار متین و وقار مصلا را ترک کنید و مبادا کسی شعار دهد و دیگران همکاری کنند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ما باید بصیرت داشته باشیم، تصریح کرد: مبادا کاری کنیم که اصل ماجرا فراموش شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: از شما نیروهای حزب اللهی، ولایی و دلسوز که جان و قلب تان برای ولایت می تپد صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

شعارهای مردم نمازگزار خرم آباد در محکومتی حضور فتنه گران به این شهر

به گزارش لرستان خبر،  نماز جمعه شهر خرم آباد حالی برگزار شد که بسیار از مردم ولایی و ولایت مدار خرم آباد با سر دادن شعار هایی حضور فایزه هاشمی رفسنجانی در این شهر را محکوم کردند.

معترضین با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر فتنه گر،،مرگ بر منافق و استاندار لرستان بصیرت بصیرت خواهان رسیدگی به این موضوع و برخورد با عاملین حضور فایزه هاشمی در خرم آباد شدند.

لازم به ذکر است فایزه هاشمی رفسنجانی هفته گذشته برای حمایت از یک کاندیدای خاص به خرم آباد آمد که ورود وی به این شهر از همان بدو ورود با اعتراض امت حزب الله خرم آباد همراه بود.

 

 

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • لرستانى

    مردم باغيرت لرستان جواب اين خيانت استاندار راخواهندداد.

  • ناشناس

    اولين سيلى مردم لرستان به حاميان فتنه راى نياوردن مردهزارچهره بود.

  • ناشناس

    چه اسم خوبى اگه کسى ريشه دار باشه هرساعت رنگ عوض نميکنه.مردک فکر کرده چاله ميدونه.براى اينکه راى بياره اربده ميکشه نمى دونه دوره اين بچه بازى گذشته.الان عصرتمدنه.کجاى کارى عامو.

  • بی نام

    همه میدونن توخرم اباد رای دادن براساس قومی قبیله ایه واصلا ربطی بهدجناخ سیاسی نداره.پس نمیخواد الکی شلوغش کنید.وفتنه فتنه کنید.خرم اباد تو رای دادن به این چیزااصلا توجه ندارن.فقط یابیرانوند یاحسنوند.

  • حسام

    پس معلومه شمايامردم رونشناختيدياعمق فاجعه رودرک نکردين...مى خواستندفضاى آروم يکدست شهر روآلوده به سياسى بازى اونم ازجنس کثىفش بکنن.امامردم بابصيرت خوب جوابشون رو دادن.

  • حسام

    اگه قومى قبيله اى چرارفتن اين افريته رو اوردن.ننگ بر م که هم آبروى خودش روبرد وهم آبروى شهر رو.و درود برجوانان غيرتمندشهر که تو فرودگاه وتوخيابون وليعصر وتوى انتخابات محکم جوابشون رو دادن.

  • تقی

    حجت الاسلام حاج آقا میر عمادی مشکل مملکت اسلامی ما این هست که سر بزنگا با این گونه موارو و اختلاس ها برخورد قانوی به عمل نماید.وقتی کار خلاف و فعل حرامی پیش میاد بجای برخورد قانونی می گویم فعلا بخاطر حفظ اسلام و نظامو... همین برخورد نکردنها زیرا حفظ اسلام و نظام زمانی میسر هست که از حق و حقوق مسلمانها دفاع همه جانبه شود؟

  • پلوش

    بیخود کرده اومده. مکه نمیدونه ما لرستانی ها جونمون رو فدای ولایت و رهبری کردیم و میکنیم. خانم ازتهران اومده فکرکرده اینجا هم مثل تهران مردم رای خودشون رو به لقمه ای نون و لبخند فتنه گرها میفروشن. مرگ برفتنه گر

  • رضا

    داستان حضور خانم فا یزه هاشمی شروع داستانی که پایانش انتخابات ۹۶_ خیلی ها می خوان با ایجاد تفرقه و دودستگی بین ملت ایران فضا رو برا فتنه اکبر اماده کنن براهمین سفرهای از این قسم با این افراد معلوم حال به استان های مرزی شروع میشن که با بصیرت باید جلوشون وایساد وتنها سلاحش هم اگاهی دادن به مردم ، الان وضعیتی به وجود اومده که پیچ تند انقلاب اگه به سلامت بگذریم کشور برا سالها ایمین کردیم چون دشمن ،با تمام نیرو به میدون اومده

نظرات