معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: امروز جریان اسلام آمریکایی متحجر و واداده داریم که در مقابل آن اسلام انقلابی است که به دنبال انتقال تمدن اسلامی است و ما منادی آن هستیم.

به گزارش لرستان خبر، سردار حسین نجات معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی و تجلیل از محصولات برتر فضای مجازی و فعالان جبهه انقلاب که در بهشت زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: ما در مقابل خودمان یک جبهه فرهنگی گسترده را مشاهده می‌کنیم که یک سر آن آمریکا با همه کارتل‌ها و مؤسسات حقوقی و بین‌المللی است و یک سر آن جریان‌های فریب‌خورده و غرب باور هستند که همه مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: بحث‌ آنها این است که آمریکا سالها در منطقه غرب آسیا یکه‌تازی می‌کرده است و حالا با نظامی روبرو شده که همه نقشه‌های آمریکا را به هم زده است.

سردار نجات افزود: امروز در منطقه خاورمیانه جریان بیداری اسلامی به سردمداری جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است که همه منافع ابر قدرت‌ها را به چالش کشیده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تاکید کرد: یک روز اسرائیل هر چه می‌خواست در فلسطین انجام می‌داد اما امروز نوار غزه با جمعیت 2 میلیون نفر قلب این رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است و امروز به اعتراف نظریه پردازان غربی، حزب‌الله لبنان مانند ناو هواپیمابر بالای سر رژیم صهیونیستی ایستاده است و قلب این رژیم را هدف قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر امروز ایران نبود داعش آمده بود تا کل عراق را بگیرد، گفت: اگر کار مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه نبود داعش کل سوریه را گرفته بود.

سردار نجات تصریح کرد: اگر امروز یمنی‌ها با دست خالی مقابل رژیم آل‌سعود می‌ایستند بخاطر الگوی نظام اسلامی است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران یادآور شد: اگر سند 2025 آمریکا را ببینید یک فصل با عنوان «با ایران چه کنیم؟» وجود دارد و در مقابل اینها ما مسئولیم و امروز مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران با جنگ مسلحانه نیست بلکه در فضای مجازی و ماهواره انجام می‌شود.

وی گفت: هدف تحریم، برنامه هسته‌ای ایران نیست بلکه این است تا ایران از سیاست منطقه‌ای آرمان‌ها و اهداف انقلابی خود دست بردارد و اوباما و جان‌کری بارها گفته‌اند و هسته‌ای گام اول است و تحریم به دنبال تغییر رفتار ما است تا از آرمانهایمان دست برداریم.

سردار نجات با اشاره به بحث نفوذ خاطرنشان کرد: بحث نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است؛ در کشورهای آمریکایی سیم‌کارت و حریم دانش‌آموزی تعریف می‌کنند اما در جمهوری اسلامی علیرغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب چرا اجازه می‌دهند فضای مجازی جولانگاه حمله به ناموس و اعتقادات مردم شود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد: نفوذی که رهبر معظم انقلاب می‌گویند همینجاست. یعنی طوری در دستگاه‌های تصمیم‌سازی نفوذ کرده‌اند که وزیر یا معاون نمی‌تواند اجرا کند.

وی افزود: چرا تلگرام با 40 میلیون مشتری 25 میلیون ایرانی مشتری آن باشند بدون اینکه هیچ محافظتی باشد.

سردار نجات افزود: چرا دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده فرهنگی نباید با این هجمه‌های فرهنگی مقابله کنند؟ و آیا جز این نیست که منفعل شده‌ایم؟

معاون فرهنگی سپاه پاسداران تصریح کرد: محور دیگر تغییر باور مردم است و اینکه این باور که می‌توانند مردم تأثیرگزار باشند در آنها بمیرد و رسالت جریان همراه انقلاب از همه مقاطع تاریخ بیشتر است.

وی با بیان اینکه اگر روزی سردار سلیمانی‌ها، همّت‌ها و خرازی‌ها درس و دانشگاه را ترک کردند و وظیفه اصلی‌شان این بود که در شلمچه، مجنون و فاو بجنگند، افزود: امروز شما فرزندان باکری‌ها و خرازی‌ها وظیفه دارید از مرزهای عقیدتی در فضای مجازی محافظت کنید.

سردار نجات بیان داشت: امروز اول شبکه اجتماعی، فضای مجازی و ماهواره است و این ابتکارات شما در عرصه فضای مجازی می‌تواند اپلیکیشن‌هایی را طراحی کند که بچه‌ها سراغ تلگرام نروند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران افزود: امروز همه دانش‌آموزان در معرض این جنگ هستند و جنگ نرم امروز در خانه و کنار ماست و اولین کار این است که دانش فنی خود را بالا ببرید و نرم‌افزار و سخت‌افزار تولید کنید.

وی با تأکید بر اینکه سواد رسانه‌ای کاربران را باید بالا ببریم، گفت: باید این حضور همراه با ابتکار و هنر باشد و هنر باید این باشد که همه اقشار مردم، از کارگر و کاسب تا کارمند و دانشجو ارتباط برقرار کرده و اثرگذار باشید.

سردار نجات در تشریح این ارتباط افزود: برقراری این ارتباط هنر می‌خواهد و کار فنی یک بعد آن است و تولید محتوای مخاطب محور بعد دیگر است و اعتقاد دارم جمع حاضر می‌توانند در فضای مجازی کار هنرمندانه‌ای انجام دهند چرا که پدران و برادران شما با دست خالی در جنگ آن را انجام دادند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه گفتمان انقلاب باید گسترش یابد، خاطرنشان کرد: امروز جریان اسلام آمریکایی متحجر و واداده داریم و در مقابل آن اسلام انقلابی داریم که به دنبال انتقال تمدن اسلامی و جهادگر است و ما منادی این اسلام هستیم.

وی افزود: اسلام انقلابی در مبارزه با قدرت‌های دنیا سنگر را ترک نکرده و کوتاه نمی‌آید و هرجا محکم ایستاده‌ایم عزت‌مند شده‌ایم و باید روحیه جهادگری، عزت و سربلندی را در بین آحاد مردم بدمید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات