با حضور سردار نقدی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: یادواره سردار شهید قاسم مدهنی شهید شاخص جامعه عشایری و 10 هزار شهید عشایری کشور 30 اردیبهشت در خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید قاسم مدهنی در روستای چشمه علی زادگاه این شهید والا مقام اظهار داشت: یادواره سردار شهید قاسم مدهنی شهید شاخص جامعه عشایری و 10 هزار شهید عشایری کشور با سخنرانی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین 30 اردیبهشت در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

کشکولی با بیان اینکه خون شهدا سبب بقای نظام و انقلاب اسلامی شده است، تصریح افزود: شهدا نه برای نام و نه برای حفظ خاک به جبهه نیامدند؛ بلکه تنها هدف آنها دفاع از دین خدا بود؛ ازاین رو حیات و جان خود را در راه دفاع از دین خدا فدا کردند.

وی تصریح کرد: شاید تفاسیر مختلفی در خصوص روزی خوردن شهید در نزد خداوند، زنده بودن شهید و همچنین شفاعت افراد توسط شهدا در قیامت وجود داشته باشد؛ اما ما به خاطر اعتمادی که به خداوند و قرآن اینها را پذیرفته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه مقام انسانی که جان خود را نه برای منافع مادی و دنیوی بلکه برای دفاع از دین خدا، قرآن و اهل بیت (ع) فدا کند مقام بزرگی است، بیان کرد: بر همه واجب است که مسیر شهدا را ادامه دهیم و قدردان آنها باشیم.

کشکولی اظهار داشت: اگر ملت ایران صاحب عزت هستند این عزت به خاطر عزتی است که شهدا به ما داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهید مدهنی دارای استقلال فکر و اندیشه بود و در تمام جلسات حرف و نظر داشت و تا دلیل قانع کننده و مدقنی به او ارائه نمی‌شود به راحتی هر موضوعی را نمی‌پذیرفت، بیان کرد: شهید قاسم مدهنی ازدوستان من بود و با این حال اگر چه سن و سالش پایین تر بود؛ اما فردی باهوش، متدین، اهل محاسبه و مراقبه بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه آخرین مسئولیت شهید مدهنی فرماندهی محور که در حد یک فرمانده تیپ است، بود عنوان کرد: پیش از اینکه خانواده شهید مدهنی تصور کنند که این شهید را از دست داده‌اند نظام او را از دست داد چون این شهید والا مقام فردی صاحب فکر بود و برای خودسازی وقت می‌گذاشت.

لازم به ذکر است پیش از انجام دیدار با خانواده معظم شهید مدهنی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با همراهی جمعی از فرماندهان سپاه با حضور در بهشت رضای خرم‌آباد ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و به ویژه شهید قاسم مدهنی با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات