شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بروجرد

به بهانه جشنی برای کودکان بی سرپرست مراسمی با همکاری معاونت فرهنگی آن دانشگاه برگزار شده است که به هیچ عنوان در شان جایگاه دانشگاه و دانشجو نیست.

به گزارش لرستان خبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بروجرد بیانیه ای در مورد مسائل این دانشگاه صادر کرده است که در زیر آمده است:

این که به بهانه نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی،دانشجویان را به اردوی مختلط ببریم و یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم جز غلط ترین کارهاست."امام خامنه ای (مدظله العالی)"

 با اهدای سلام و تحیت به مردم ولایی و در صحنه شهرستان بروجرد ، هنوز خاطره  جشن جدید الورودها در اذهان ما متصور است که متاسفانه توسط برخی از مسئولین دانشگاه که کلام ولایت را تنها لقلقه زبان خود می دانند و برخی دانشجو نماها، به بهانه جشنی برای کودکان بی سرپرست مراسمی با همکاری معاونت فرهنگی آن دانشگاه برگزار شده است که به هیچ عنوان در شان جایگاه دانشگاه و دانشجو نیست.

چرا باید به برخی از دانشجو نماها این گونه میدان داد تا مکان مقدس دانشگاه به جای تمرکز بر مطالبات امام حی عرصه تاخت و تاز هنجار شکنان و افرادی باشد که جایگاه و شان این مکان مقدس را  درک نکرده اند. این که واقعا چرا مسئولان امر این قدر به بحث فرهنگ در آن دانشگاه بی مسئولیت هستند واقعا جای تعجب است!!! نکته تلخ این رویداد آنجاست که به علت حضور نداشتن ریاست دانشگاه ،برای اجرای کرسی آزاد اندیشی بسیج دانشجویی سنگ اندازی می شود اما واکنشی در برابر اجرای  سخنان صریح امام خامنه ای (مدظله العالی )مبنی بر اینکه برای نشاط دانشگاه برپایی اردوی مختلط و کنسرت موسیقی از غلط ترین کار هاست صورت نمی گیرد.

مع الوصف ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور به عنوان افسران جنگ نرم بر این اعتقادیم که ظرفیت دانشگاه باید برای جهت گیری درست فرهنگ جامعه مورد استفاده قرار گیرد و ما اقدام ضد فرهنگی مسئولان امر در اجرای برنامه های اینچنینی را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم ازچنین فضا هایی دانشجوی مومن و متعهد بیرون نمی آید حقیقتا پاسخ مان در برابر خون شهدا چیست؟؟؟

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات