دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در پلدختر خبر داد

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در پلدختر از اکران فیلیم سینمایی"بادیگارد"در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، علی طولابی دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب الامر(عج) پلدختر  اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)،فیلم سینمایی بادیگارد برای اولین بار در پلدختر اکران می شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اکران این فیلم در پلدختر اندیشیده شده است عنوان کرد:از طریق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قسمتی از مقدمات کار انجام شده و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این اتفاق فرهنگی در شهرستان برگزار می شود.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در پلدختربا بیان اینکه فیلم بادیگارد در سه سانس اکران می شود عنوان کرد:این فیلم سینمایی در روزهای پنج شنبه وجمعه( 30و31 اردیبهشت ماه) در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی هنری فجر پلدختر اجرا می شود.

وی تصریح کرد:فیلم بادیگارد در سه سانس و ساعات (21:30،18،16)  اجرا می شود.

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب در پلدختر با اشاره به بهای اصلی بلیط که 4هزار تومان است خاطر نشان کرد:به مناسبت نیمه شعبان بهای اصلی بلیط که 10هزار تومان با تخفیف 60درصصدی که اعمال کرده ایم به 4هزار تومان کاهش داده ایم.

طولابی با اشاره به اینکه بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا عنوان کرد:قصد داشتیم این کارگردان فرهیخته و پرتلاش را به شهرستان دعوت کنیم که به دلایل مشغله های کاری که داشته اند این امر محقق نشد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیط با شماره‌های۰۹۱۶۸۵۸۵۹۶۰ ۰۹۱۶۸۴۹۷۳۵۳تماس بگیرید یا پیامک بزنید با برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از زمان اکران فیلم، کانال تلگرامی به آدرس @AFAGHNEWS آفاق نیوز را دنبال کنند.
منبع" بیان روز

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات