رئیس کمیته آسیب های اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هیچ گونه سند و گزارشی از مطالعات صورت گرفته شده برای اجرای مراکز بهاران از سوی شهرداری به دست اعضای شورای شهر نرسیده است.

فاطمه دانشور رئیس کمیته آسیب های اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری تهران پرس، در خصوص عملکرد شهرداری در مراکز بهاران در این چندماه اخیر اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس کمیته آسیب های اجتماعی شورای شهر و همچنین فردی که تمام وقتش را برای ساماندهی افراد بی سرپرست و بد سرپرست و همچنین زنان و مردان کارتن خواب و معتاد به سر می برد، مراکز بهاران تا به الان به عنوان آزمون و خطای شهرداری بوده است.

وی در ادامه افزود: مراکز بهاران که توسط شهرداری نهادینه شد، برای اولین بار که در کشور ایجاد شده است. همچنین هیچ گونه سند و گزارشی از مطالعات صورت گرفته شده برای اجرای مراکز بهاران از سوی شهرداری به دست اعضای شورای شهر نرسیده است و نمی توانم اعلام کنم که مطالعات علمی این طرح چگونه بوده است.

رئیس کمیته آسیب های اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا شما در جریان عدم پذیرش معتادین بهبود یافته بالای 55 سال در مراکز بهاران هستید و یا خیر اظهار داشت: بنده در جریان این موضوع نیستم و چنانچه این موضوع صحت داشته باشد، بایستی شهرداری و معاونت فرهنگی- اجتماعی به آن رسیدگی کند.

دانشور در ادامه تصریح داشت: ۶۰ درصد این معتادان شهرستانی‌اند که به شهرستان‌های خود و نزد خانواده‌شان منتقل می‌شوند و برخی از تهرانی‌ها هم خانواده دارندمنبع: تهران پرس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات