رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خرم‌آباد:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیش از ۱۵۰ هزار شغل در ۳ سال گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد شده است.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد رضا نقدی ظهر امروز در  یادواره شهید قاسم مدهنی و 10 هزار شهید عشایر کشور در جمع خبرنگاران در رابطه با  اقدامات انجام شده  بسیج مستضعفان در راستای اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: امسال علاوه بر کارهایی که از سه سال گذشته شروع‌ شده و بیش از 150 هزار شغل ایجاد کرده و بخش زیادی از تولیدات را به همراه داشته بحث رتبه‌های صنایع تبدیلی را  در هر شهر داریم که  امیدواریم با کمک مردم محقق شود.

وی در رابطه با ایجاد ظرفیت‌های اشتغال‌زایی افزود: بعد از دفاع برنامه‌های هر شهر می‌توانیم اعلام کنیم ولی هنوز آماری ندارم.

نقدی بابیان اینکه هیچ جبهه‌ای در دفاع مقدس از حضور شهید قاسم مدهنی خالی نبود، اظهار داشت: دیدیم که جوانمردی از عشایر در روزهای اول جنگ به میدان آمد او مرد میدان‌های سخت و حساس بود و هرگاه میدان رزم به‌سختی می‌گرایید و آتش دشمن به نقاط حساس می‌رسید حضور شهید مدهنی معادله میدان را عوض می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه همه وجود شهید مدهنی محو حقیقت و ولایت بود و با شجاعت و سلحشوری بی‌نظیر خود درراه ولایت حرکت می‌کرد، افزود:  مدهنی مبارزه و جهاد را نصب‌العین خود قرار داده بود و امروز می‌بینیم که نسل جوان ما نیز از این شهدا درس‌های خوبی فراگرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز حضور جوان‌ها در عرصه‌های مختلف نشان از درس گرفتن آن‌ها از مکتب شهدایی مانند شهید مدهنی است و اگر امروز جوانان کشور برای حضور در جبهه مقاومت صف‌کشیده‌اند و برای حضور در سوریه و عراق اشک‌ می‌ریزند نشان از درس گرفتن آن‌ها از شهدا است،ملتی که در مکتب شهدا درس آموخته باشد شکست ندارد و آن‌ها که برای شکست ملت ما نقشه کشیده‌اند بدانند که آن را نمی‌بینند و در آینده شکست خود را باید ببینند.

نقدی خاطرنشان کرد: جمعیت عشایر در دوران جنگ 2 میلیون و 500 هزار نفر بود که توانستند درراه دفاع از انقلاب 10 هزار شهید را تقدیم کنند.

وی عنوان کرد: ضمن اینکه عشایر از سال‌ها قبل در مقابله با رژیم ستم‌شاهی پیشرو بوده‌اند و ایستادگی عشایر بوشهر در مقابل تجاوز انگلیس، ایستادگی و مقاومتی عشایر سیستانی در مقابل انگلیسی‌های و قهرمانی‌های قوم لر و مقام آن‌ها با رهبری مرجعیت دوران در مقابل رژیم ستم‌شاهی همه نشان از پیشرو بودن عشایر در انقلاب و مقابله با ظلم گویان دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: سلحشوری ریشه در خصلت عشایر دارد و صداقت، جوانمردی، تلاش، پیگیری و امانت‌داری از ویژگی‌هایی است که در عشایر نهادینه‌شده ضمن اینکه برجسته‌ترین ویژگی آن‌ها تبعیت از مرجعیت و روحانیت است.

وی افزود: دشمن برای از بین بردن این ویژگی‌ها تلاش می‌کند ولی عشایر ما همیشه با بصیرت راه درست را تشخیص داده و امروز دشمن تلاش می‌کند با فتنه‌گری حق و باطل را با یکدیگر درآمیزد.

نقدی به دیدار اخیر برخی افراد با فرقه ضاله بهائیت اشاره و عنوان کرد: افرادی که به خود جرئت می‌دهند که برای گم کردن حق و باطل به دیدار بهائیت بروند و از این فرقه حمایت کنند درحالی‌که بر همگان مشخص است که فرقه بهائیت همواره جاسوس بوده چنانکه امام راحل آن را به‌عنوان یک فرقه جاسوس نام‌برده ولی برخی افراد می‌خواهند از آن حمایت کنند.

وی فرقه بهائیت را شکنجه‌گر ساواک دانست و تصریح کرد: عده‌ای می‌خواهند که به این فرقه ضاله آبرو بدهند ولی فتنه‌گران با حمایت از بهائیت ننگی دیگر در برگه خود نوشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند روح جهاد را از جامعه بگیرد و می‌خواهد از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مختلف شهوت را در جامعه گسترش دهد چراکه اگر جامعه را شهوت بگیرد دیگر قاسم مدهنی‌ها به وجود نمی‌آید.

وی بیان کرد: تلاش آمریکا، انگلیس و رژیم  صهیونیستی فقط برای این است که شهوت را در جامعه ما گسترش دهند چراکه جامعه‌ای که باکرامت اسلامی و فضیلت رشد کند زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رود و شکست نمی‌خورد.

نقدی گفت: یکی دیگر از خواسته‌های دشمن ناامید کردن جامعه ماست و به همین علت جنگ اقتصادی را به وجود آورده است.

وی بابیان اینکه عشایر باروحیه سلحشوری، بصیرت و پاک‌دامنی خود شهوت‌رانی را خنثی می‌کنند افزود: اقدام و عمل مسئله‌ای مهم است و عشایر ما فقط در جبهه و جنگ سلحشور نبودند و امروز نیز کشور مرهون اقدام و عمل عشایر است چنان‌که 30  درصد مواد غذایی کشور را تولید می‌کنند و باید از تلاش آن‌ها درس گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ترویج سبک زندگی غربی را خطری بزرگ برای کشور دانست و تصریح کرد: باوجود مساحت زیاد کشور و وجود این‌همه جنگل، مراتع و اراضی جمع شدن حدود 25 درصد از جمعیت کشور در تهران و به دنبال آسایش و رفاه بودن تنها در این شهر نادرست است و ما باید سخت‌کوشی را از عشایر یاد گرفته و نباید به سبک زندگی غربی روی‌آوریم.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    سردار چطوري.

  • ناشناس

    درود بر شرفت.

نظرات