رئیس حوزه هنری استان لرستان:

رئیس حوزه هنری استان لرستان گفت: انیمیشن شهدا در حوزه هنری استان لرستان ساخته می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدحسین امیدی پور ظهر امروز در جلسه کمیته فرهنگی اجتماعی  و رسانه‌ای دفاع مقدس که در سالن جلسات صداوسیمای مرکز استان برگزار شد اظهار داشت: کتاب دفاع مقدس استان حدود یک سال است توسط حوزه هنری در چهار جلد گرد آور شده ولی متأسفانه برای 30 میلیون تومان پول روی زمین‌مانده است.

وی بابیان اینکه انیمیشن‌های خوبی از جمله انیمیشن شهید چاغروند در حوزه هنری استان ساخته‌شده است افزود: اگر بودجه در نهادها کم است باید هم‌افزایی کنیم تا بتوانیم خروجی بهتری داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری لرستان عنوان کرد: لرستان به‌ عنوان یکی از استان‌های مرجع در دفاع مقدس به شمار می‌رود ولی متأسفانه تاکنون عقب‌مانده‌ایم و این حق ادانشده و تابه‌حال کاری را در شأن استان انجام نداده‌ایم.

مراد پور معاون فرهنگی بنیاد شهید استان لرستان اظهار داشت: باید هدف‌گذاری صحیح صورت گیرد تا با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم به اهداف موردنظر برسیم.

وی افزود: باید برای پیشرفت و تحقق اهداف منابع مالی را تأمین کنیم تا بتوانیم هرساله کارهای اساسی در راستای تولیدات هنری داشته باشیم.

عبدی پور معاون هماهنگی صداوسیمای استان نیز در این جلسه اظهار داشت: اگر هر شش ماه و یا یک سال روی یکی از موضوعات کار کنیم بهتر نتیجه می‌دهد.

وی افزود: اگر که هر سال در مورد یک یا دو سردار شهید استان فیلم خوب تهیه شود امری مؤثر است و این اقدام باید در دستور کار کمیته قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات