به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب

نمایشگاه حریم حورا به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در محل پارک کیو خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش لرستان خبر، خادمی مدیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب حریم حورا امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه حریم حورا در قالب 21 غرفه شامل غرفه کودکانه، غرفه مشاوره، ایستگاه مطالعه، غرفه فروش کتاب و نرم افزار، غرفه فروش محصولات فرهنگی، غرفه فروش اقلام حجاب شامل چادر، مانتو، مقنعه و روسری با تخفیف ویژه، غرفه آموزش خیاطی مختصص به مدل های اسلامی-ایرانی، غرفه شهدا شامل وصایای شهدا در مورد حجاب، غرفه حجاب در گذر تاریخ و دیگر غرفه ها به مناسبت نکوداشت هفته حجاب و عفاف در خرم آباد افتتاح شد.

3

وی افزود: نمایشگاه حریم حورا با همکاری ستاد مردمی حجاب و عفاف استان لرستان شامل مجموعه به بانو، کارگروه حجاب و عفاف قرارگاه خاتم الاوصیاء استان، کانون های مساجد و کارگروههای مجمع مشورتی جوانان نماینده ولی فقیه در استان لرستان از 21 تیرماه به مدت یک هفته در پارک تفریحی کیو برپا شده است.

6

مدیر اجرایی نمایشگاه عفاف و حجاب حریم حورا با بیان اینکه این نمایشگاه گام نخست برای برگزاری جشنواره ملی مد و پوشش ایرانی اسلامی به معنای واقعی در فصل زمستان به میزبانی استان لرستان است، گفت: کارگروه برگزاری این جشنواره ملی در استانداری تشکیل شده است.

8

خادمی با اشاره به اینکه جشنواره ملی مد و پوشش ایرانی اسلامی توسط مجموعه به بانو برگزار می شود، اضافه کرد: امیدواریم این جشنواره که با دعوت از تولیدکنندگان پوشاک سراسر کشور برگزار می شود نسبت به دیگر جشنواره های کشوری متفاوت باشد.

4

وی افزود: تولید کنندگان پوشاک سراسر کشور با هدف ترویج پوشش ایرانی اسلامی با تاکید بر حجاب اسلامی به این جشنواره دعوت می شوند.

این نمایشگاه که در محل پارک کیو دایر است از 21 تا 28 تیرماه جاری و از ساعت 17 تا 22 شب به مردم محصولات فرهنگی با قیمت مناسب ارائه می دهد

5DSC_01551

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • خواهرجانبازمدافع حرم

    باسلام وخسته نباشیدتصاویر خانمهای بدحجاب درخبری که مربوط به حجاب وعفاف میباشددرست نیست باوجودی که تعداد زنان لر بدحجاب بسیارکم میباشد ما دختران وزنان لربه رعایت شئونات اسلامی شهره میباشیم باتشکر

نظرات