رسانه های "اجاره ای" بازهم در خدمت لیبرال‌ها و هم‌سو با ضد انقلاب

آقایان! نانتان را به نام شهدا می‌خورید و خدمتش را به مخالفان شهدا می‌کنید!؟

به گزارش لرستان خبر، ازآنجایی‌ که چند سالی است در شورای اسلامی شهر، که اسلامی آن نیز به قرینه لفظی در کلام مردم حذف‌شده است، و نیز فضای رسانه‌ای استان مشغول مصرف انرژی، وقت و هزینه هستید تا شاید به انقلاب اسلامی خدمت کنید، بر آن شدیم تا لختی را مکتوبانه به درج عرایضی خدمت شما بگذرانیم..

هرچند که پرداختن نقادانه به سوژه‌های مربوط به شما از توان قلم ما برمی‌آید ، لیکن در این وجیزه نمی‌گنجد و ممکن است موجب ملال شود لذا از همه می‌گذریم و تنها دست روی اتفاقات اخیر پیرامون نام‌گذاری امکان شهر می‌گذریم.

این‌که آقایان دارند به کجا می‌روند که اینچنین با استدلال‌های دوغکی و آسمان‌ وریسمان بافتن‌های بی ربط، مانع نام‌گذاری معابر شهر، خاصه آن پل موردنظر به نام شهدا می‌شوند، نگران‌کننده است!

چرا  به‌جای فکر کردن بر روی چگونگی جا انداختن اسامی جدید مکان‌ها در بین مردم ، که نیاز به کار کارشناسی دارد صورت‌مسئله را پاک می‌کنید!؟

جالب اینجاست که بعضی هم در این اوضاع تیتر می‌زنند که "سردار ایرانی غریب در لرستان"

 تیتری که با شنیدنش اگر کسی از ماجرا مطلع نباشد فکر می‌کند سردار قاسم سلیمانی را می‌گویند!

و جالب‌تر اینکه با جملاتی مانند، "آشنایان فلانی در سوریه مشغول جان‌فشانی هستند!"  می‌خواهند رأی منفی به استفاده از نام شهدا را مشروع و به‌حق جلوه دهند، و یا با هزار  مغالطه، مفاهیم یکی از کتب استاد شهید مطهری (ره) را به‌نفع نظر خود به کار می‌گیرند!

آقایان خاص

فلان کس در شهردای همه‌کاره شده است! و یا بهمان کس زیر بار نام‌گذاری به نام شهدا نمی‌رود!، دیگر چه استدلالی است که با آن شانه از زیر بار مسئولیت انقلابی‌تان در شورا خالی می‌کنید؟!

اگر کار از دست شما خارج‌شده است، آن افراد نالایق را معرفی کنید تا مردمی که با امید خدمت به انقلاب به شما رأی داده‌اند، بفهمند مشکل کار کجاست!

اینکه سرنوشت نام‌گذاری این پل می‌شود آن‌قدر مهم نیست؛

مهم و دردآور آن جمله‌ای است که در جواب درخواست خانواده شهدا برای نام‌گذاری اماکن و معابر شهری به نام شهدای بومی شنیده می‌شود که: « اگر این کار را بکنیم، این تبدیل به یک‌رویه می‌شود»!

مهم و تأسف‌آور حضور فردی در پستی اداری و مربوط است، که معتقد است استفاده از نام شهدا در بناهای شهری، شهر را به قبرستان مبدل می‌کند!

حال ریشه این تفکر و جملاتی شبیه به این در کدام فتنه و کدام کلام فتنه‌گر علیه انقلاب و  نظام اسلامی  است را کنار می‌گذریم! و فقط می‌پرسیم مگر آن شخصیت‌های مهمی که این‌گونه برای درج نامشان بر روی پل‌ها و دیگر معابر یقه پاره می‌کنید، در قید حیات هستند که می‌خواهید با آن ترویج نشاط کنید!

نانتان را به نام شهدا می‌خورید و خدمتش را به مخالفان شهدا می‌کنید!؟

در آخر اینکه از مسئولان انقلابی و ارزشی متعهد و معتقد به راه و رسم شهدا انتظار اعلام موضع می‌رود.

اعلام موضعی شفاف که شاید مرهمی باشد بر داغ‌های تازه شده دل‌های مادران شهید.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • محمد

    خاک بر سرتون کنند که به شهدا توهین می کنید/ بدبختهای بیچاره

  • امیرضا

    واقعا که درست گفتید و مطالبی که لیبرال ها عنوان کردند خودشون هم نمیدونند چیه

    باید کاری کرد وگرنه درسال های اینده میگن نباید حتی اسم شهدا رو هم آورد
    جای تاسف است که افرادی که اعتقادی به انقلاب و شهدا ندارند در پست های مملکتی هستند

نظرات