مسئولان لرستان به جای سیاسی کاری به داد مردم برسند

در هفته‌ی حجاب و عفاف گویی مسئولین فرهنگی در خواب بودند و علی رغم اینکه همواره برنامه‌های ضد فرهنگی مثل جشن گلونی و جشنهای آلوده به رقص و پای کوبی و....را مورد حمایت همه جانبه خود قرار می دهند

به گزارش لرستان خبر، دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان در اعتراض به عملکرد جناحی و سیاسی کاری برخی مدیران استان لرستان بیانیه ای صادر کرد که در زیر آمده است

گرچه امروزه مهمترین نیازهای مردم شریف لرستان معیشتی و فرهنگی است ، اما برخی مدیران که در این خصوص دستشان خالی است،با فرافکنی و دامن زدن به حواشی،تلاش می کنندتا فعالیتهای روزمره و گزارش‌های معمولی که وظیفه مستمر آنهاست را به اسم اقتصاد مقاومتی گزاش کنند و بعضا درمورد کارکردهای فرهنگی و اجتماعی و دینی هم وضعیت عملکردی آنها بدتر ازعملکرد اقتصادی است و گویا در این خصوص وظایفی برای خودشان قایل نیستند.

 به عنوان نمونه در هفته‌ی حجاب و عفاف گویی مسئولین فرهنگی در خواب بودند و علی رغم اینکه همواره برنامه‌های ضد فرهنگی مثل جشن گلونی و جشنهای آلوده به رقص و پای کوبی و....را مورد حمایت همه جانبه خود قرار می دهند ، اما در هفته‌ی حجاب و عفاف از خود سلب مسئولیت کرده و برنامه ی مهمی را اجر نکردند.

در این چنین شرایطی مدیریت ارشد استان به جای بازخواست سایر دستگاهها ، تمام هم و غم خودرا در پی گیری مطالبات سیاسی وباندی یک جریان اقلیتی که در انتخاب اخیر از سوی مردم این استان طرد شدند،بکار گرفته است.

این جریان سیاسی افراطی و اقلیتی که بعضا طی سنوات گذشته از قبل رانتهای دولتی و حقوقهای نجومی و میلیاردها تومان وام کم بهره ،سرمایه‌هایی به هم زده اند، هر شب در جلسات محفلی که عمدتا در هتلهای مجلل و در کنار سفره های رنگین  تشکیل می دهند ، برای برخی مدیریت استان نسخه می پیچند .

جناب آقای استاندار ومعاون ایشان گویا پیگیری تصمیمات محفلی مذکور را وظیفه اولیه واصلی خود دانسته وتمام هم و غم خویش را در عزل مدیران شایسته و نصب برخی مدیران باندی و سیاسی بکار گرفته اند و حتی در جلسات رسمی و مصاحبه هایشان اعلام می کنند ما اصلاح طلبیم و نمی گذاریم هیچ  اصولگرایی مسئولیت بگیرد و با جبهه پایداری هم  مبارزه ی جدی و بی امان خواهیم کرد؟!!!

حال از جناب استاندار و معاون ایشان  سئوال می کنیم شما که درهمان ایام شروع به کارتان همه ی اصولگرایان را قلع و قمع و عزل کردید وهیچ مدیر مخالفی را باقی نگذاشتید،  حال چند اصولگرا باقی مانده که حتی یکی ازآنهاهم عضو جبهه پایداری باشد؟! آیا شما همه مشکلات معیشتی و فرهنگی و اجتماعی استان را حل کرده اید که حالا می خواهید  با جبهه پایداری مقابله کنید؟!

 وانگهی شما نمایندگان دولتی هستید که با شعار اعتدال از مردم رای گرفت و هم اکنون نیز حداقل در شعار دم از اعتدال می زند ؛ شما که عضو دولت راستگویان هستید بفرمائید اینکه رسما خود را اصلاح طلب می خوانید ودر مقابله با جبهه پایداری و اصولگرایان سخن می رانید، کجای آن اعتدال است و باکدام وعده ی انتخاباتی جناب آقای رییس جمهور همخوانی دارد؟!

جناب آقای استاندار! نتیجه ی تفکرات باندی و سختگیری های سیاسی شما این بود که در انتخاب مجلس دهم، مردم لرستان دقیقا مقابل تفکر شما رای دادند، بطوریکه از نه نفر نماینده استان فقط یک نفر اصلاح طلب آن هم بیشتر و پیش‌تر به خاطر رای و پشتوانه ی  طایفه اش در مرحله دوم موفق به ورود به مجلس شد،اما گویا هنوز پیام مردم لرستان که مخالفت با منش و مدیریت باندی وجناحی و تک صدایی است را نشنیده اید؟!

در پایان این بیانیه آمده است:

ما دانشگاهیان لرستان از جبهه پایداری لرستان که اعضای آنها بهترین و سالمترین و متدین ترینها هستند ، حمایت کرده وهجمه برخی مدیران استان و بعضی افراطیون سیاسی به این مجموعه ی فعال استان را خلاف اخلاق و شعار اعتدال دانسته و آن را محکوم می کنیم.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    خيلي از مديران فعلي در دولتهاي گذشته هم شرف حضور داشتن.
    ليكن الان كاسه داغتر از آش شدند.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    كو نياز فرهنگي و معيشتي.؟؟؟؟؟؟؟؟
    طرح مسئله عدم واگذاري مسئوليت به پايداري و يا هر جريان ديگه مبناي عقل و تدبير ندارد بلكه بوي تشتت .تفرقه و انحراف ميدهد. واگذاري مسئوليت بايد براساس لياقت و شايستگي و دست پاكي وچشم باشد نه سياسي بازي.
    كو اجراي اقتصاد مقاومتي؟؟؟؟؟؟؟؟
    به هرحال كوتاهي از هيچ مدير وحتي نمايندگان محترم مردم در مجلس پذيرفته نيست .بايد پاسخكوي درگاه خداوندباشند.

نظرات