عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گفتگو با لرستان خبر:

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مخالفان شهدا در شورای شهر خرم آباد دنبال اهداف انتخاباتی هستند

دکتر بهرام رسولیان در گفتگو با خبرنگار لرستان، با اشاره به توهین های انجام شده به شهدا در جلسه شورای شهر خرم آباد خبر اظهار داشت: یکی از ترفندهای انتخابات به ویژه در مواردی که فرد یا گروهی نتوانسته انتظارات اولیه گروه هدف خود را تامین کند این است که به طور کلی زمین بازی و مقوله بحث را عوض کرده و فضا را احساسی کند.

وی افزود: به طور مثال هر کسی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب میخواهد سبد رای افرادی که به هر دلیل به حجاب کمتر اهمیت می دهند را به آرا خود اضافه کند لگدی به گشت ارشاد میزند و با تحریک احساسات قشری از مردم بجای پاسخگویی به خیل عظیم سوالات و ارائه کارنامه عملکرد و برنامه دراز مدت خود بر موج احساسات سوار شده و هدف کوتاه مدت خود که همان کسب رای است را تامین میکند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ظاهرا قرار است بطور وسیعی از این ترفند انتخاباتی استفاده شود!

وی بیان کرد: ظاهرا طیف خاصی از شورای شهر خرم آباد که با توجه به نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشکلاتی مانند حقوقهای نجومی و عدم برداشته شدن تحریم ها و نیز ناتوانی در پاسخ گویی به نیازهای اولیه شهری موقعیت خود برای کسب آرا را در خطر می ببیند با مخالف با نامگذاری یک پل به نام شهدا که امری جا افتاده در ایران اسلامی است در صدد استفاده از این شگرد تبلیغاتی و عوض کردن زمین بازی است.

رسولیان با بیان اینکه اگر شهدای دفاع مقدس نبودند پلی در شهرمان نبود، گفت: یا اگر پلی وجود داشت به نام متجاوزان بعثی بود و اگر مدافعین حرم و شهدای آنها نبودند، امروز بجای مهار داعش در عراق و سوریه در خیابانهای لرستان و ... مشغول جنگ با داعش بودیم و اصلا پلی ساخته نمی شد تا در موردش بحث کنید.

وی تصریح کرد: پس شهدا نه تنها به شهادت کلام الهی زنده حقیقی هستند بلکه ما نیز زندگی چند روزه دنیای خود را مدیون آنها هستیم و با کمال شرمندگی کمترین کاری که از دستمان بر می آید نامگذاری اندک خدمات ناچیزمان به نام این بزرگواران است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: ای کاش برخی بجای اصرار بر بحث های بیهوده و نامگذاری زیر ساخت های شهری بنام بستگان خود یا مشاهیر سایر استان ها و... به فکر مسایل و مشکلات اصلی شهر باشند تا مانند گذشته پل ها و زیر ساخت های شهرمان و نمادهای جشنمان سوژه تمسخر ملی نشنود و فرهنگ اصیل لرستان بیش از این مورد هجمه قرار نگیرد!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر استان های مختلف با افتخار به شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت ملی خود در صدد کسب وجهه ملی بیشتر برای خود هستند، اظهار داشت: در همین شرایط ما به خاطر غرایز نفسانی حقیر خود بازهم عقب مانده ایم تا در این عرصه هم مانند جنگ تحمیلی مفاخر خودمان را فراموش کنیم!

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات