دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان لرستان در گفتگو با لرستان خبر:

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: اگر امروز توهین کنندگان از مردم و خانواده های شهدا عذرخواهی نکنند لکه سیاهی در پرونده روبه پایان این شورا به جاخواهد ماند

محمد قبادی مهر در گفت وگو با لرستان خبر، اظهار داشت: متاسفانه از شورای شهری همچون خرم آباد خبرهایی به گوش می رسد که اصلا برازنده ی مردم شهیدپرور خرم اباد نیست. 

وی در ادامه به اشاره به نام گذاری یک پل در خرم آباد گفت: همین ها که امروز می خواهند نام یک سردار طبری را با توهین به شهدا بر سر در این شهر بگمارند یک سال دیگر برای کسب رأی به دامان خانواده های شهدا ملتمس می شوند.

 قبادی گفت: خیلی جای تعجب نیست که وقتی مکانی با نام شورای اسلامی شهررا افرادی غرق کنند که شاید هنوز مفهوم اسلام را به طور کامل نفهمیده اند، از این حرف ها بشنویم.

دبیر سیاسی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار داشت: شهدای ما اهل عمل بودند و از خون شهدا بود که بی هنر ها همگی خوب و هنرمند شدند .

وی در ادامه افزود: اگر لیبرالیسم سر در فکر برخی ها را اشغال کرده دیگر برای حمله ی ارزش ها٬ نقاب برهان های پوچ برخود نگیرند.از بی لیاقتی مسئولینی همچو این هاست که نام مفاخر این شهر خیلی بر سر زبان ها نیفتاده اند؟ آیا حدود هزار خانواده ی شهید شهر خرم آباد ارزش نداشتند که اماکن بومی این شهر به نام فرزندان شان ثبت گردد؟آیا از این که امروز با این اعمال دست های ضدانقلاب برای یک شورای اسلامی به تشویق درآید شایسته نیست برخی اتیکت نفوذی ها را بر لباس خود ببندند؟

قبادی در پایان با اشاره به نفوذ ضد انقلاب نیروهای خودی گفت: انگار فراموش کرده ایم که گاهی خودمان هم بدون اینکه نفوذی باشیم نقش عاملان نفوذ را بازی می کنیم. به نظر می رسد اگر امروز  توهین کنندگان از مردم و خانواده های شهدا عذرخواهی نکنند لکه ی سیاهی در پرونده ی روبه پایان این شورا به جاخواهد ماند.هتاکان بدانند تا زمانی که خون شهدا جاریست این هویت اسلامی از دل این ملت رخت برنمی بندد.

انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات