جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در گفتگو با لرستان خبر:

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: بدون شک اولویت در نامگذاری کوچه و خیابانهای شهر باید نام شهدا و مفاخر لرستان در اولویت باشند

حسین عالی نژادیان در گفتگو با لرستان خبر، اظهار داشت: ارزشهای هر جامعه ای هویت ساز و مشخص کننده ی ماهیت آن جامعه می باشد.

وی در مورد نام حمله لیبرال ها در لرستان به ارزش ها افزود: اخیرا شنیده شده که افرادی به بهانه ی نامگذاری یک پل قصد تهاجم به این ارزشها را دارند؛ نام ها و شعارها جهت دهنده ی به افکار و جمعیت ها می باشند.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: در نظام اسلامی و در حاکمیتی که بناست جامعه و حکومت به سمت معنویت پیش روند تمام جهت گیری ها باید به این سمت باشد.

وی مباحث مطرح شده توسط برخی از اعضای شورایشهر خرم آباد را زشت دانست و عنوان کرد: اتفاقات اخیر و مواضع برخی از  اعضای شورای شهر در رابطه شهدا بسیار زننده و ناراحت کننده است و بدون شک اولویت در نامگذاری کوچه و خیابانهای شهر ؛باید نام شهدا و مفاخر لر در اولویت باشند.

عالی نژادیان با طرح این سئوال که چرا افراد لیبرال و ضدانقاب در لرستان به هر بهانه ای به شهدا و ارزش ها حمله ور می شوند  گفت: سوال اساسی و نقطه ی چالشی جریان دانشجویی آن است که چرا افرادی خاص از هر بهانه ای حتی نام گذاری یک پل برای توهین به شهدا و ارزشهای جامعه انقلابی و مومن خرم آباد استفاده می کنند ؟!

وی با اشاره به این نکته که اسلام و ایران باهم هستند و از هم جدا نیستندتصریح کرد: چرا نام گذاری یک پل را بهانه ای برای تقابل بین اسلام و ایران قرار داده اند؟! اسلام روح ایران و رشته ی نامرئی اتحاد اقوام گوناگون ایرانی می باشد.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با هشدار به توهین کنندگان به شهدا در شورای شهر خرم آباد گفت: همه ی توهیین کنندگان به شهدا باید از مردم خرم آباد و خانواده های شهدا عذرخواهی کنند.

عالی نژادیان مخالفان نامگذاری معابر به اسم شهدا در شورای شهر را به جدا کردن راه خود از جریانات استانی مخالف با انقلاب و ارزش ها توصیه کرد و  افزود: در آخر به همه ی اعضای شورای اسلامی شهر خرم آبا عرض می کنیم که راهشان را از افراد و جریانهای ضد انقلاب که با استفاده از حوادث ناگوار اخیر فرصتی برای جولان در فضای رسانه ای دیده اند ، جدا کرده و به خط اصیل انقلاب اعلان وفاداری کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • من

    خیلی خوبه که دانشجوها انقدر پیگیرن ،پیگیر باشید شاید تاثیری بر وضع شهر داشت

نظرات