"اتمام حجت" امام جمعه موقت و مردم خرم آباد با شورای شهر و لیبرال ها

امام جمعه موقت خرم آباد از اتفاقات رخ داده شده در جلسه شورای شهر و مخالفت عده ای با نام گذاری معابر به اسم شهدا انتقاد شدید کرده و تهدید به افشاگری کرد

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم آباد گفت:دریافت حقوق وپاداش های میلیونی کسب مال حرام بوده ومسئولان سه قوه باید برخورد این افراد را در اولویت گذاشته زیرا این مانور اشرافیگری در جامعه وترویج تجمل گرایی در کشور است.

وی افزود:رهبر معظم انقلاب چندین بار در بیانات خود به این افراد به عنوان غارتگران بیت المال وخیانتکار به خون شهدا وآرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرده و برخورد قاطع با این افراد از سوی سه قوه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از مطالبات ایشان است.

خطیب نماز جمعه شهرستان خرم آباد بیان کرد: مجلس شورای اسلامی هم باید نظارت خود را در این زمینه بیشتر کرده ودر صورت نقص قوانین به صورت فوریت قانون لازم را برای برخورد با این خیانتکاران به انقلاب اسلامی تصویب کند.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا اضافه کرد: مسئولان باید ریشه یابی وسبب شناسی این حرام خواری ومسدود کردن راه های آن ورود کرده و همچنین در زمینه مجازات های این افراد وبرگشت کامل وجوه برداشت شده اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این افراد با توجه به خیانت به آرمان های انقلاب باید در دادگاه انقلاب اسلامی مورد مجازات قرار بگیرند یادآور شد: برکناری و جریمه ومجازات سنگین یکی از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از به وجود آمدن این اتفاق درجامعه بوده وهمچنین مسئولان قضایی ومتولی برخورد با این اشخاص باید هزینه انجام این گونه تخلف ها را بالا ببرند.

اموال و دارایی های مسئولان لرستان خارج از فیش های حقوقی بررسی شود

امام جمعه موقت شهرستان خرم آباد تاکید کرد: این افراد چگونه وبا چه جسارتی به آرمان های این انقلاب با این همه شهید وایثارگر خیانت کرده و درخواست رسیدگی از سوی بانک های جهانی را در برابراین اقدامات خود دارند.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا با انتقاد از صدور حکم مسئولیت برای برخی از اشخاص برکنار شده در این زمینه از مسئولان نظام اظهار کرد: این افراد باید برای همیشه از گرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی محروم شوند.

وی ادامه داد: همچنین باید نظام شفاف سازی و ایجاد نظام عادلانه در پرداخت ها در جامعه باید نسبت به دیگر در یافتی های افراد به کرا گرفته شود

وی از دادگستری لرستان خواست نسبت به بررسی اموال و دارایی‌های مسئولان لرستانی خارج از فیش‌های حقوقی اقدام کند.

*****بیشریتن نارضایتی مردم در حوزه خدمات شهری است.

امام جمعه موقت شهرستان خرم آباد بیان کرد: افرادی که با رای مردم انتخاب شده ودر آمدهای میلیاردی واموال واملاک زیادی را جمع آوری کرده اند باید بدانند که بیشترین نارضایتی مردم در حوزه خدمات شهری در استان وشهرستان است.

حجت الاسلام متقی نیا اضافه کرد:قانون ثبت و رسیدگی به دارایی مسئولان ومدیران دستگاه ها باید نسبت به این افراد هم اجرا شود زیرا آنها از سوی مردم انتخاب شده واین کسب اموال نامشروع آنها بزرگترین ضربه به انقلاب اسلامی و موجب سلب اعتمادعمومی مردم است.

وی افزود:مردم کسب اموال از راه ها نامشروع این افراد انتخاب شده برای شوراها را دیده و رصد می کنند ومسئولان قضایی استان باید از به وجود آمدن حاشیه امن برای این افراد خیانتکار به خون شهدا جلوگیری کنند.

افشاگری از پشت پرده اتفاقات شورای شهر

حجت الاسلام متقی نیا افزود: حرام خوارها نباید حاشیه امن داشته و به فکر مسئولیت های بعدی باشند،

امام جمعه موقت خرم اباد در مورد اتفاقات رخ داده در جلسه شورای شهر خرم آباد که برخی با نامگذاری یک پل به نام شهدا مخالفت کرده و در پی آن جریانات ضدانقلاب و لیبرل در فضای مجازی به مقام شهدا توهین کرند تصریح کرد: از سر بیکاری نمی‌دانند چکار کنند اسم شهدا را از روی خیابان‌ها برمی‌دارند چون نمی‌خواهند یاد شهدا جلوی چشمشان باشد و اگر این تذکرات به نتیجه نرسد وارد مسائل جزئی این افرادی که دوست ندارند اسم شهید روی کوچه و خیابان باشد، می‌شویم چون مطالبه مردم از ماست.

وی یادآور شد: از نمایندگان سه قوه در استان بویژه رئیس دادگستری لرستان درخواست داریم درآمدهای مسئولین که خارج از فیش های حقوقی بوده و جزء  درآمدهای حرام هستند را مطابق بخشنامه پی گیری کنند.

انتقاد از حضور کم رنگ مسئولان در مراسم چهلم شهدای مدافع حرم

وی ضمن انتقاد حضور کم رنگ برخی از مسئولان در مراسم چهلم شهدای مدافع حرم لرستانی اظهار داشت: امروز درِ شهادت باز است و این شهدا کسانی هستند که برای ما افتخار، عزت و شرف آورده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا با انتقاد از عدم حضور مسئولان در مراسم اربعین شهداهای مدافع حرم استان افزود: شهدا نظاره گر اعمال ورفتار ما هستند آنها افراد برگزیده شده از سوی خداوند بوده وزنده خواهند ماند .

وی یادآور شد: شهید رستمی مقدم انقلابی ماندن را انقلابی بودن مهم تر می دانسته ومردم ومسئولان را به انقلابی مانده توصیه کرده است.

***** تضعیف شورای نگهبان مقدمه انحرااف است

خطیب نماز جمعه شهرستان خرم آباد گفت:تشخیص ونظارت بر اسلامیت وشرعی بودن قاونین بر عهداه این شورا بوده وتضعیف آن مقدمه انحراف است.

حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا اظهار کرد: همچنین تفسیر قانون اساسی ونظارت بر انتخابات برگزار شده در کشور یکی دیگر از وظایف این شورا بوده که در قانون اساس جمهوری اسلامی به آن اشاره شده است.

منبع: ایرنا.فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • ناشناس

    احسنت

  • ناشناس

    احسنت

  • وحید فلاحیان

    اگر هر اسمی برای این پل بگذارند ، مردم این پل را پل شهید پیرحیاتی می نامند . . .

  • رضا

    اقاي جهان ارا مردم ان پل را به نامي كه شما مزين فرموده ايد ميشناسند مازيار بماند براي شوراي شهر

نظرات