حاج حسین یکتا در جمع فعالان هیئتی تهران:

یکتا با اشاره به فعالیت‌های اوائل انقلاب حزب‌اللهی‌ها گفت: ما سال 60 نفت در خانه مردم می‎بردیم، خرمن مردم را درو می‏کردیم و... امروز یک هیئت طراز و پای کار انقلاب اسلامی باید غم‌وغصه مردم را بخورد.

به گزارش لرستان خبر، دومین نشست تخصصی فعالان عرصۀ هیئت تهران در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد. استاد رحیم‌پور ازغدی، حاج حسین یکتا و آیت‌الله صفائی بوشهری سخنرانان این نشست بودند. ا

حاج حسین یکتا در این نشست که با حضور جمع کثیری از فعالان هیئتی تهران برگزار شد، گفت: امروز عمده قوایی که جبهه خودی دارد و می‏ تواند از طریق آن با مردم ارتباط برقرار کند و به نیازهای آنها ورود پیدا کند و فرمایشات حضرت آقا را اشاعه دهد، هیئت است. اگر از این قوا به خوبی استفاده نکنیم دینی به گردنمان می‎آید که در آن دنیا باید پاسخ‌گو باشیم. چراکه امروز جبهه دیگری باز شده است که آن بحث «خدمات اجتماعی» است.

یکتا با اشاره به فعالیت‌های اوائل انقلاب حزب‌اللهی‌ها گفت: ما سال 60 نفت در خانه مردم می‎بردیم، خرمن مردم را درو می‏کردیم و... امروز یک هیئت طراز و پای کار انقلاب اسلامی باید غم‌وغصه مردم را بخورد. مردم از تربیت بچه‎های خودشان ترسیدند و حاضرند برای تربیت آنها پول بدهند. آن وقت گاج و قلم‌چی و تافل و رقص و موسیقی این پول را از مردم می‎گیرد، ولی منِ بچه هیئتیِ حزب‎اللهی قدرت گذاشتن هزینه تربیت دختر و پسر با نگاه خودم را در سبد خانواده‌ها ندارم. چرا؟ چون رفاقتمان را با مردم از دست دادیم، کارمان حرفه‎ای نیست و رابطه مسجد، مدرسه و خانواده را از دست دادیم. هیئت را در خانه خودمان می‎گیریم، ولی در مسجد نمی‎گیریم.

وی اضافه کرد: اگر هیئت را یک پادگان معرفتی، بصیرتی، آموزشی برای آماده شدن برای یک عملیات بدانیم، دیگر باید یگان را از پادگان بیرون بیاوریم. باید برویم داخل غم‎وغصه مردم محله‌مان و بدانیم فلان خانه چه غصه‎ای دارد والا کار خراب می‏شود، چون هیئت حَکَم محله است. امروز نمی‏شود مردم یک طرف بروند و ما یک طرف دیگر! برای همین واقعاً یک جمع هیئتیِ پای‌کارِ حرفه‎ایِ تخصصی با قصه‎غصه‌های دختر و پسر امروز که کار چهره‎به‎چهرهِ نفربه‎نفرِ نفس‏به‎نفسِ عقول‎به‎عقولِ قلوب‎به‎قلوب برای آنها انجام می‎دهند، آرزوست.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات