هنری را مقدس میدانم که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی است

امیر محمد سپهوند کارگردان تئاتر"تمام دختران سرزمین من لیلی نام دارند" که در تئاتر تحت مدیریت وی به شهدا توهین شد از خانواده های شهدا عذرخواهی کرد.

به گزارش لرستان خبر، امیر محمد سپهوند کارگردان تئاتر"تمام دختران سرزمین من لیلی نام دارند" که در تئاتر تحت مدیریت وی به شهدا توهین شد از خانواده های شهدا عذرخواهی کرد.

در این بیانیه این کارگردان آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

چند روزی است خبرهایی در اذهان عموم،فضای مجازی پخش گردیده که تا حد خیلی زیادی دور از آنچه که بوده،هست و توصیفات مختلفی از آن به  وجود آمده است.

به اطلاع برسانم این نمایش مراحل قانونی را از متولیان و ادارات مربوطه طی کرده و بعد از بازخوانی،بازبینی مجددا شب قبل از جشنواره بازبینی صورت گرفته و با صدور مجوز آن را اجرا نموده ایم و البته باید بگویم نکته آسیب زای  این نمایش آوردن بعضی الفاظ محاوره ای منفی در چندجا و عدم استفاده از کارشناسان نظامی بود. که البته آسیب اول را در اصلاحیه اش تاحد زیادی از بین بردیم که نیت از آن خیر بود.

 اینجانب امیرمحمدسپهوندی کارگردان نمایش به نمایندگی از 22نوجوان و جوان که عوامل نمایش هستند به خدای خود سوگند یاد میکنم که نیت و  قصد هیچگونه هتک حرمتی به دفاع مقدس و شهدا نداشته ایم. هیچگونه غرض و جانبداری سیاسی در کار نبوده  است.

هرکس  رزومه هنری اینجانب را مطالعه کند. خواهد دانست که من با نمایش های دفاع مقدس شروع کرده ام و تا همین امروز این قدم را براشته ام و خواهم برداشت،چرا؟ چون معتقد و علاقه مند به راه شهدا،متعصب به انقلاب ،ارزش ها و آرمان ها هستم و خواهم بود.

 بر خود لازم می دانم عرض کنم که اولا بر پایبندی خویش و دوستانم در گروه مذکور تاسی و تمسک به راه شهدا ،امام شهدا و پایبندی به آرمان های انقلاب و دینمان بدانیم و دوما اگر موجب  نارضایتی خانواده شهدا وایثارگران و رهروان  شهدا شده ایم اینجانب صریحا از محضر مبارکشان پوزش طلبیده و اعلام می نماییم که همچون شما خود را سربازان گوش بفرمان ارزش ها اسلامی و انقلابی می دانم.

از منتقدان خواهشمندم ضمن تماشای این نمایش نقد منصفانه بدهند و داده های خود را بر اساس آنچه دیده اند بگذارند نه شنیده ها.

من معتقدم که هنر را نه برای هنر و هنر را نه برای مردم بلکه هنری را مقدس می دانم که ابزار بیان کمالات انسانی و به قصد رضایت حق باشد. وآن هنر را  مقدس میدانم که(بیان حضرت امام خمینی (ره) ) که مورد قبول قرآن است که صیقل دهنده اسلام ناب محمدی صلی اله علیه و آله و سلم، اسلام ائمه هدی علیهم السلام، اسلام فقراء دردمند، اسلام پا برهنگان، اسلام تازیانه خوردگان، تاریخ تلخ و شرم آور محدودیتها باشد. حال با تمام توان در عرصه هنر با همین نگاه انقلابی همچنان این مسیر را ادامه خواهم داد.

یا حق

امیرمحمد سپهوندی

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات