بیانیه سنگر تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

در پی اکران تئاتر هتاک به مقام شهدا و همچنین حمایت همه جانبه مدیر ارشاد لرستان از اثر ضد فرهنگی، سنگر تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، بیانیه ای با این شرح صادر کرده است.

به گزارش لرستان خبر،  در پی اکران تئاتر هتاک به مقام شهدا و همچنین حمایت همه جانبه مدیر ارشاد لرستان از اثر ضد فرهنگی، سنگر تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، بیانیه ای با این شرح صادر کرده است.

بسم الله قاصم الجبارین

باز هم آژیر نفوذ فرهنگی در لرستان به صدا در آمد و باز هم پای اداره ارشاد و حضرت مستطاب حمید رضا حنان در میان است.البته که همه می دانیم نه این اداره،اداره ارشاد است و نه جناب حنان،مدیر ارشاد استان که اگر این گونه بود این حجم از اهانت ها به شهدا صورت نمی گرفت.

اظهارات و اقدامات چند وقت اخیر جناب حنان ما را به شدت مذبذب کرده که ایشان مدیر اداره ارشاد هستند یا اپوزیسیون نظام؟آن چه از حنان شنیده ایم و دیده ایم از مخالفان نظام هم مسبوق به سابقه نبوده و چه بسا تعجب آنان را نیز برانگیخته باشد و دعا می کنیم با این پتانسیلی که ایشان دارند روزی سر از قاب بی بی سی و صدای آمریکا در نیاورند.

صحبت و تعیین تکلیف در مورد گذشته با آقای حنان بماند برای مجالی دیگر که سخن اندر این باب فراوان است و شرحش"مهتاب شبی خواهد و آسوده مجالی" ولی آن چیزی که دیگر طاقت مان را طاق کرد،توهین به شهدا بود؛توهینی که با تجلیل و دفاع آقای حنان همراه بود.

حقیقت امر این است که با سابقه ای که از مدیر ارشاد لرستان سراغ داریم،چنین مواردی برای مان تعجب برانگیز نیست و از ایشان و جریان خاص سیاسی که به آن وام دار است جز این انتظار نمی رود و خود خوب می داند که اگر لطف این جریان نبود تا سالیان متوالی به چنین پستی نمی رسید و ردای مدیریت اداره ارشاد استان را بر تن نمی کرد،ردایی که به شدت بر تنش زار می زند.

معمولا وقتی کسی از مسئله ای آگاهی ندارد برای آن از اهمیتش می گویند و برای اهمیت شهدا و شهادت مرور سطحی آیات و روایات برای هر کسی مکفی است و اگر کمترین احتمالی وجود داشت که این آیات و روایات در آقای حنان اثر بگذارد برایشان می گفتیم ولی کار آقای حنان  از آیات و روایات گذشته است!!!

آقای حنان! شما را چه می شود؟ تا به امروز هیچ گروه و جریانی نبوده که بتواند با توهین به شهدا دوام آورد؛حداقل برای حفظ صندلی عریض و طویل تان و پستی که به شدت لایق آن هستید(!) و کاملا بر اساس شایستگی های تان به شما اعطاء شده(!) باشید و اجازه ندهید به اسم شما و اداره متبوع تان به شهدا هتاکی شود و موجبات رنجش خاطر خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند فراهم شود.

آقای حنان اگر اقدامات اخیر شما کار فرهنگی است؛شما را به خدا قسم دیگر کار فرهنگی نکنید.اگر قرار است به اسم کار فرهنگی به شهدا توهین شود و سایر اقدامات ضد فرهنگی صورت بگیرد ، همان بهتر که اصلا کاری صورت نگیرد.

آقای حنان برای دفاع از آن نمایش ننگین افاضه فیض فرمودید:« اگر تئاتر یک مقوله تخصصی است کسانی که هیچ‌گونه تخصصی در این رابطه ندارند حق اظهارنظر در رابطه با تئاتر ندارند.»

بماند که حضرتعالی در زمینه تئاتر چه مقدار تخصص دارید که این گونه برای دلسوزان نظام و منتقدین آن بی حیایی ها، خط و نشان می کشید و از تخصص صحبت می کنید ولی اگر شما و تیم سازنده آن نمایش مبتذل که جرم شما به واسطه تائید به مراتب بیشتر از آن هاست، از دفاع مقدس و شهدا در همین حد می فهمید پس غیر متخصص ترین افراد در این زمینه هستید و طبق افاضات خودتان،حق اظهار نظر در این مقوله را ندارید.

راستی جناب حنان شما که از این تئاتر مبتذل دفاع  کردید حاضر هستید این نمایش را در کنار خانواده و فرزندان تان مشاهده کنید؟ فرض کنیم که چنین اتفاقی هم بیفتد؛ اگر فرزند شما خردسال بود و در مورد کلمات سخیف و مستهجن آن هزل نامه کنجکاوی می کرد چگونه به او پاسخ می دهید؟

جناب حنان شما را مصداق مصرع دوم بیت "هرچه بگندد نمکش می زنند ، وای به روزی که بگندد نمک " می دانیم از آن جایی که در کسوت روحانیت هستید و اینگونه متهورانه برای دفاع کردن از استهزاء شهدا و شهادت سینه سپر می کنید، البته اگر توجه کنید در سراسر این بیانیه از استعمال "حجه الاسلام و المسلمین" برای حضرتعالی خودداری شده است  زیرا برآیند اتفاقات اخیر استان ما را در استعمال این کلمه برای شما مردد کرده است. و از دادگاه ویژه روحانیت و سایر مسئولین ذی ربط تقاضا داریم  شایستگی و صلاحیت شما برای تلبس به لباس مقدس روحانیت را بار دیگر بررسی کنند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه لرستان ضمن محکوم کردن این نمایش مبتذل و توهین به شهدا،به اداره ارشاد و آقای حنان دلسوزانه نصحیت می کنیم بیش از این خون امت حزب الله این استان را به جوش نیاورد زیرا بیش از هر کس،خود ایشان متضرر خواهند شد.

"ان الله شدید العقاب"

سنگر بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • احمد

    سلام عزیزان تا اراده سیاسی نباشد هیچ مشکلی حل نمی شود تا معاملات سیاسی هست دفاع مقدس معنی ندار د من در تعجبم که چرا مسئولین خودشان را به بی خیالی میزنند پس کو ان همت شیرمردان دفاع که شدیم میراث خوار انان ا

نظرات