نگرانی خاک خوردگان دفاع مقدس

جای سئوال است که بنیاد حفظ آثار دقیقا حافظ کدوم آثار است و چه ارزش هایی را قرار است در استان نشر د هد ؟

به گزارش لرستان خبر، جلسه "شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت" در حالی روز گذشته به ریاست استاندار لرستان برگزار شد که بجز فرمانده سپاه، مدیر بنیاد شهید، مدیر شرکت برق  کسی دیگر استاندار را در این جلسه همراهی نکرد و مدیران معاونان خود را فرستادند!!

از میان غیبت مدیران مهم ترین ارگان شرکت نکرده، مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بود که در جلسه ای که مختص حوزه کاری این سازمان است حضور نیافت

در هفته های اخیر اتفاقات مهمی در حوزه دفاع مقدس لرستان رخ داده که متاسفانه شاهد سکوت مدیر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان بودیم؛ اجرای تئاتری با نام دفاع مقدس که حاوی محتوایی غیراخلاقی بود و سپس حمایت شیخ توهین کننده به ارزش ها از این تئاتر  و بی حرمتی به خانواده شهدا، که صدای همه مردم و خانواده های شهدا و نماینده ولی فقیه را درآورد اما از بنیاد حفظ آثار لرستان هیچ صدایی در نیامد و سر در گریبان فرو برد!

جای سئوال است که بنیاد حفظ آثار دقیقا حافظ کدوم آثار است و چه ارزش هایی را قرار است در استان نشر د هد ؟ وقتی مدیر این بخش در قبال توهین به شهدا در تئاتری با محوریت دفاع مقدس سکوت پیشه می کند و در جلسات ترویج ایثار و شهادت هم غیبت می کند آیا بازهم میتواند ادعا کند که حافظ آثار و نشر دهنده ارزش های دفاع مقدس است؟

در چند وقت اخیر اهانت های زیادی در استان لرستان در قبال شهدا و خانواده های ان ها رخ داده از توهین به شهدا در جلسه شورای شهر خرم آباد تا اجرای یک تئاتر غیراخلاقی تا اهانت های شیخ تندرو و... اما در همه این موارد مدیر بنیاد حفظ و نشر دفاع مقدس لرستان سکوت را ادامه داد!!

از طرفی 2 میلیون سند دفاع مقدس در لرستان در معرض نابودی است و چیزی نمانده که آثار رزمندگان غیور لرستان و صحنه به شهادت رسیدن مظلومانه هم استانی‌ها در زمان جنگ تحمیلی برای همیشه نابود شود اما این ارگان در  جذب اعتبار و ایجاد یک مکان ناتوان است.

باغ موزه دفاع مقدس لرستان هم که خود در حال تبدیل شدن به یک اثر تاریخی و باستانی می شود و هرساله فقط وعده داده می شود که سال آینده افتتاح می شود اما دریغ از افتاح و هر بار هم از نبود اعتبار می گویند اما توانی در جذب اعتبار نیست!!

شاید لازم باشد سردار کارگر تاملی دوباره در مورد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان کند وگرنه در آینده ای نه چندان دور دیگر چیزی از دفاع مقدس لرستان برای نسل هخای اینده نخواهد بود چراکه توهین های عده ای غرب زده و خائن از یک طرف و نبود فضای نگهداری اثار شهدا از طرف دیگر همراه با ضعف مدیرتی مسئولان مربوطه سبب شده خاک خوردگان دفاع مقدس و خانواده های شهدا بیش از پیش نگران باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مرتضی

    باسلام.اتفاقا بنیاد حفظ آثار در این امر پیشقدم بوده و هست.چرا که افراد انقلابی رو میشناسم که در آن نهاد انقلابی مشغول فعالیت هستند.

  • محمد

    سلام . وابستگی خودتون رو به مدیر قبلی که ایشون وابسته به گروه خودتون هستن با این روش نشون دادید . حالا اگه این اتفاق می افتاد و مسئولیت هم با همون مدیر قبلی بود و موضع گیری ای صورت نمی گرفت ، تیتر می کردید (( موضع اصولی حفظ آثار در مقابل .....)) . واقعا متاسفم که برای اینکه یه فردی رو بکوبید به همه چیز متوسل میشید حتی شهدا . همه چیز رو با منافع خودتون در نظر می گیرید . حالا چرا نمی گید که چرا فرمانده سپاه موضع گیری نکرده ...... خودم علتش رو میگم چون به هم وصلید . شهدا رو تا این حد ملعبه قرار ندید . رهسپاریم با ولایت تا شهادت

  • عزیز

    سلام.دوست عزیز اولا ممنونیم از سایت خوب شمل که همیشه در امر اطلاع رسانی عالی عمل کرده اید ولی خدمتتون عرض کنم که روابط عمومی آن سازمان را دیده ایم که بسیار عالی در این قضیه عمل کرد و اصلا نسبت به نمایش اخیر،کوتاه نیامد و بسیار کوبنده و انقلابی در این زمینه واکنش نشان داد.

  • رضا

    سلام . واقعا معلومه که با هدف تخریب این مطلب رو زدید

نظرات