در گفتگو با لرستان خبر مطرح شد:

دبیر جشنواره معارف استان لرستان گفت: نشر معارف که وابسته به نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه است، از بهمن سال 96 هر ترم تحصیلی در دانشگاه ها جشنواره معارف را برگزار می کند.

پروین حافظی در گفتگو با خبرنگار لرستان خبر اظهار داشت: نشر معارف که وابسته به نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه است، از بهمن سال 96 هر ترم تحصیلی در دانشگاه ها جشنواره معارف را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه مخاطب اصلی این جشنواره دانشجویانی هستند که در طول تحصیل خود دروس عمومی معارف را انتخاب و پاس می کنند، عنوان کرد: این جشنواره تقریبا تمام دانشجویان در تمام رشته ها و گرایش های تحصیلی را شامل می شود.

photo_2018-12-05_15-35-29

دبیر جشنواره معارف استان لرستان ادامه داد: دانشجویان برای شرکت در قرعه کشی با خرید کتب از فروشگاه های معتبر که به زودی لیست آنها در اختیار اساتید قرار می گیرد، کتب دروس معارف را تهیه کرده و کدی که در پشت جلد کتاب درج شده را به سامانه پیامکی 30008585 ارسال کنند.

حافظی با بیان اینکه این مسابقه میلیون ها جایزه مختلف دارد، تصریح کرد: جایزه ویژه هر نیم سال نیز یک دستگاه خودرو است.

وی افزود: لازم به ذکر است کتابفروشی هایی که دانشجوهای برنده از آنها کتاب خریدند نیز هدایایی تقدیمشان می شود.

دبیر جشنواره معارف استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین هدایایی نیز به اساتیدی که دانشجویان آنها در این قرعه کشی شرکت کرده و برنده شوند نیز تقدیم خواهد شد.

حافظی به «پویش من یک کتابفروشم» اشاره کرد و بیان داشت: با این پویش در صدد هستیم با افرادی که به کار کتابفروشی علاقمند هستند ولی امکانات برایشان فراهم نیست، همکاری کنیم.

وی عنوان کرد: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت Jambook.ir در قسمت پویش من یک کتابفروشم ثبت نام کرده و صاحب یک غرفه مجازی کتابفروشی رایگان شود.

دبیر جشنواره معارف استان لرستان ادامه داد: در این غرفه مجازی می توانند سفارشات خود و دیگران را ثبت کرده و به طور مستقیم کسب درآمد کنند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات