نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اسلام و فرهنگ اسلامی ایران می تواند به عنوان الگویی برای دنیا باشد و با گسترش ارتباطات می توان فرهنگ اسلامی ایران را در دنیا گسترش داد.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی لرستان در خرم آباد اظهار کرد: اکنون عصر ارتباطات است و ارتباطات بیشترین نقش را در زندگی روزمره انسان و جامعه دارد که می توان با ایجاد زیرساخت های مناسب زمینه ارائه خدمات به مردم در این زمینه را فراهم آورد.

وی افزود: در دنیای امروزی نقش ارتباطات آنچنان زیاد است که سبب پیش افتادن برخی از کشورها نسبت به سایر کشورها می شود و اسلام و فرهنگ اسلامی ایران به عنوان الگویی برای تمام دنیا می تواند با استفاده از زیرساخت های ارتباطی مناسب در دنیا این فرهنگ را به تمام دنیا عرضه کند.

حجت الاسلام میرعمادی تصریح کرد: مخابرات و ارتباطات در توسعه و پیشرفت ملت ها نقش اساسی دارند و امروزه بیشترین فشارها و تحریم های دشمن نسبت به ما در زمینه ارتباطات است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: ما نیازمند به دست آوردن اطلاعات دقیق از دشمنان و شناسایی کامل آن ها هستیم و در صورتی که توانایی خود را باور داشته باشیم می توانیم نیازمندی های خود را برطرف کنیم و در برابر تحریم ها و تهدیدات دشمن بایستیم.

وی بیان کرد: باید از اعتبارات در زمینه های مختلف به نحو احسن استفاده و از اسراف دوری کنیم تا زمینه رشد و توسعه کشور و همچنین استان در زمینه های مختلف فراهم شود.

حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به وضعیت حوزه مخابرات استان لرستان افزود: خوشبختانه مجموعه مدیریت مخابرات تا کنون با تلاش و دلسوزی اقدامات مطلوبی را در این حوزه در استان انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: استان لرستان یکی از استان های محروم است و برای رشد مخابرات لرستان لازم است که شرکت مخابرات ایران برای فراهم کردن برخی از زیرساخت های مخابراتی لرستان لازم است که از مخابرات این استان حمایت کند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه مخابرات لرستان نیازمند پشتیبانی بیشتر شرکت مخابرات ایران است تصریح کرد: در چند سال اخیر اقدامات مطلوبی در این حوزه در استان صورت گرفته که قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست و امیدواریم با حمایت و پشتیبانی شرکت مخابرات زمینه رشد و توسعه استان در این زمینه بیشتر از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات