رئیس دانشگاه لرستان:

لرستان خبر: رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانش هسته‌ای ما با خون شهدا در راستای عدم وابستگی به بیگانگان بیمه و بومی شد و ترور دانشمندان ما نشان از ناتوانی دشمن در مقابله با توانمندی‌های ایران است.

به گزارش لرستان خبر، خسرو عزیزی عصر امروز در سومین همایش دو روزه شهدای هسته‌‏ای که با حضور خانواده‏های شهید رضایی‏‌نژاد، احمدی‌روشن و قشقایی در خرم‏آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز تفکر شهدای هسته‌ای بر مذاکرات هسته‌ای حاکم شده است.

 

وی افزود: دانشمندان هسته‌ای ایران با نثار جان و با علم و دانش ایران اسلامی را سربلند کدند و به نظام جمهوری اسلامی ایران آبرو و قدرت و ثبات بخشیدند.

 

رئیس دانشگاه لرستان ضمن تأکید بر این‌که دشمن به دلیل بازماندن از توانمندی‌های هسته‌ای ایران به حیله و ترور دانشمندان هسته‌ای ما روی آورد، عنوان کرد: به برکت خون شهدا روند پیشرفت هسته‌ای ایران چشم‌گیر بود و جهانیان اذعان دارند که ترور دانشمندان ما سبب وقفه در پیشرفت هسته‌ای نشد.

 

وی تصریح کرد: دانش هسته‌ای ما با خون شهدا در راستای عدم وابستگی به بیگانگان بیمه و بومی شد و ترور دانشمندان ما نشان از ناتوانی دشمن در مقابله با توانمندی‌های ایران است.

 

عزیزی ضمن تأکید بر این‌که باید تمامی تحریم‌ها در مذاکرات هسته‌ای برداشته شود، بیان کرد: مردم با توجه به حمایت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور از تیم مذاکره‌کننده، باید از تیم هسته‌ای حمایت کنند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: شهدای هسته‌ای  به تأسی از سالار شهیدان، با نثار جان خود، خودباوری را به کشور تقدیم کردند و ایران اسلامی را از وابستگی به بیگانگان رهایی بخشیدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات